|
کدخبر: 278527

رفع ۷۶ واحد پرخطر در شهرک های صنعتی

دبیرکمیته پدافند غیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران گفت: ۳۳۰۲ واحد پرخطر در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی کشور وجود دارد که ۷۶ واحد پرخطر در ۱۰ استان است.

عسگری مجتهدزاده دبیر کمیته پدافند غیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران امروز ( چهارشنبه ۱۸ آبان) در سومین همایش پدافند غیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران اظهار داشت: سالجاری بین سازمان صنایع کوچک و سازمان پدافند غیرعامل تفاهم نامه ای منعقد شده تا دستور العمل ها به استانها برای اجرای دقیق آن ابلاغ شود‌.

وی افزود: احداث مخزن زمینی و هوایی آب، احداث و تکمیل شبکه روشنایی معابر و واحد آتش نشانی بخشی از اقدامات صورت گرفته در شهرک های صنعتی توسط پدافند غیرعامل استانی است.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران تصریح کرد: ۶۸۲ بازدید، نظارت و ارزیابی دوره ای از اقدامات امن، زیرساخت های حساس مستحکم و پایدار و زیر ساخت های مهم با حداقل آسیب پذیری و ایمن سازی صورت گرفته است.

عسگری مجتهدزاده گفت: ۴۹ مطالعه پدافند غیرعامل در شهرک ها و نواحی صنعتی جدید در سالجاری انجام شده است.

وی افزود: ۵۰ برنامه تصفیه خانه فاضلاب، زیرساخت های انرژی و ارتباطات و ایمنی با رعایت الزامات پدافند غیرعامل انجام شده و ۳۴ ایستگاه آتش نشانی هم در دستور کار است که پیشرفت خوبی در اجرا حاصل شده است ضمن اینکه خرید و تجهیز ۳۴ دستگاه خودرو آتش نشانی را هم در دستور کار است که تعدادی از آنها انجام شده است.

دبیر کمیته پدافند غیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران  افزود:  ۲۹ برنامه و هدف آموزشی پدافند غیرعامل سازمان شهرک های صنعتی در دستور بوده که مقدار زیادی از آن انجام شده است‌.

وی گفت: ۳۳۰۲ واحد پرخطر در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی وجود دارد که ۷۶ واحد پرخطر در ۱۰ استان است.

 

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها