|
کدخبر: 272398

بهره برداری از واحدهای صنعتی و پروژه های عمرانی در گرمسار

پنج پروژه‌عمرانی و زیربنایی با اعتبار بیش از ۳۹ میلیارد ریال و ۲ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری ۴۵۲ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی ایوانکی و گرمسار در هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

صنعت بهره برداری از واحدهای صنعتی و پروژه های عمرانی در گرمسار

محمدرضا باقری مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان،  با اشاره به آیین افتتاح و آغاز عملیات اجرایی همزمان پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار با حضور استاندار سمنان، افزود: شبکه فیبر نوری در فاز توسعه شهرک صنعتی گرمسار با اعتبار حدود ۲۲ میلیارد ریال یکی از پروژه‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان است.

 وی بیان کرد: پروژه عمرانی‌ زیرسازی و آسفالت معابر در شهرک صنعتی گرمسار در چهارمین روز هفته دولت افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: سه پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرک صنعتی ایوانکی همزمان با پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید. وی تصریح کرد: ایستگاه پمپاژ با اعتبار ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و جابه‌جایی شبکه‌های انتقال آب با اعتبار بیش از چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از پروژ‌های به بهره‌برداری رسیده شرکت شهرک‌های صنعتی استان در شهرک صنعتی ایوانکی است.

باقری با بیان این که زیرسازی و آسفالت معابر از دیگر پروژه‌های زیربنایی افتتاح شده در شهرک صنعتی ایوانکی است. بهره‌برداری از ۲ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی ایوانکی و گرمسار انجام شده است ادامه داد: یک کارخانه آرایشی - بهداشتی با سرمایه گذاری بیش از ۲۱۷ میلیارد ریال در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع و زیربنای ۲ هزار مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی به بهره‌برداری رسید.

به گفته وی،  این واحد که ظرفیت تولید سالانه ۶ تُن انواع شامپو، مایع ظرفشویی و مایع دستشویی را دارد و زمینه اشتغال حدود ۴۲ نفر را فراهم کرده است.

این مقام مسئول استانی با اشاره به افتتاح واحد صنعتی صنعت فیبر در شهرک صنعتی گرمسار، خاطرنشان کرد: این واحد با سرمایه گذاری بیش از ۲۳۵ میلیارد ریال در زمینی به مساحت هشت هزار مترمربع و زیربنای پنج هزار مترمربع به بهره‌برداری رسید. وی تصریح کرد: این واحد که ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و ۵۰۰ مترمربع تُن اوراق فشرده چوبی با روکش ملامینه را دارد و زمینه اشتغال حدود ۲۶ نفر را فراهم کرده است.

 او  یادآور شد: فیدرهای ورودی شهرک صنعتی گرمسار نیز همزمان با سایر پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان گرمسار به بهره‌برداری رسید.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها