|
کدخبر: 272169

بهره برداری از ۱۹ پروژه زیربنایی در سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۹ پروژه عمرانی با اعتبار بیش از ۵۴۲ میلیارد ریال در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بهره‌برداری می‌شود.

محمدرضا باقری ابراز داشت: اجرای شبکه فیبر نوری در فاز توسعه شهرک صنعتی گرمسار، اجرای شبکه آب در فاز توسعه دامغان، جدول، زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی سمنان، و شبکه ۲۰ کیلوولت و روشنایی در فاز توسعه شهرک صنعتی شاهرود، از جمله پروژه‌های آماده بهره‌برداری در هفته دولت امسال است.

وی افزود: تهیه و نصب جدول در شهرک صنعتی دامغان به طول ۱۰ کیلومتر، منبع بتنی ۵۰۰ مترمکعبی در ناحیه صنعتی لاسجرد، سیستم دوربین مداربسته تحت شبکه در منطقه ویژه اقتصادی سمنان، تهیه و نصب جدول به طول ۳۰ کیلومتر در شهرک صنعتی شاهرود، و شبکه برق و روشنایی در ناحیه صنعتی قله نوخرقان، از دیگر پروژه‌های قابل افتتاح شرکت شهرک‌های صنعتی استان در هفته دولت است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان  ادامه داد: ایستگاه پمپاژ شهرک صنعتی ایوانکی، جدول، زیرسازی و آسفالت معابر شهرک صنعتی مهدیشهر و اجرای شبکه روشنایی یاتری، پروژه‌های آماده بهره‌برداری در این هفته است.

باقری بیان کرد: این پروژه‌ها در زمینه‌های برق، راه، روشنایی، آبرسانی و مخابرات با هدف ارتقا خدمت‌رسانی به صنعتگران اجرایی شده است.

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها