|
کدخبر: 271870

خبر خوش به واحدهای تولیدی مشکل دار کردستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان گفت: ۸۰ درصد هزینه عارضه‌یابی واحدهای تولیدی مشکل‌دار مستقر در شهرک‌های صنعتی استان توسط این شرکت پرداخت می‌شود.

صنعت خبر خوش به واحدهای تولیدی مشکل دار کردستان

احمد خسروی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان،  با اشاره به اینکه رسالت کلینیک کسب و کار شهرک‌های صنعتی استان بررسی و پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی است، اظهار داشت: در این کلینیک ۲۲ مشاور فعالیت می کند که تولیدکنندگان می توانند از این ظرفیت برای رفع مشکلاتشان بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه شرکت شهرک‌های صنعتی استان رسالت ویژه برای حمایت از واحدهای تولیدی دارد، اضافه کرد: این شرکت علاوه بر تامین زمین برای فعالیت های تولیدی در زمینه حمایتی و پیگیری امورات این واحدها هم فعالیت می کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان ادامه داد: این شرکت ۸۰ درصد هزینه مربوط به عارضه یابی واحدهای مشکل دار را متقبل می شود و می طلبد صاحبان واحدهای تولیدی از این فرصت نهایت بهره‌برداری را در راستای بهبود تولیدشان کنند.

خسروی با بیان اینکه برای ۴۵ واحدتولیدی ظرفیت عارضه یابی در سال جاری را داریم، یادآور شد: به ازای هر واحد ۵۰۰ میلیون ریال برای عارضه یابی آن هزینه می کنیم.

وی اظهار داشت: صاحبان واحدهای تولیدی اگر متناسب با تغییرات روز دنیا پیش روند و تمایل به استفاده از تکنولوژی های روز داشته باشند این شرکت هم از آنها در این راستا حمایت می کند.

شرکت شهرک‌های صنعتی کردستان در چهارم اردیبهشت سال ۱۳۷۰ به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس شد و تاکنون به سرمایه گذاران و تولیدکنندگان در ۱۲ شهرک، هفت ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی زمین واگذار کرده است.

این شرکت با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، یک هزار و ۴۸۸ قرار داد منعقده و بهره‌برداری از ۷۲۰ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها