|
کدخبر: 270641

تاکید بر فسخ قرارداد زمین های صنعتی راکد در مازندران

حسینی پور استاندار مازندران در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با اشاره به لزوم بررسی سریع مشکلات و موانع واحدهای تولیدی، نسبت به فسخ قرارداد زمینهای صنعتی راکد و بلااستفاده شهرک ها و نواحی صنعتی تأکید کرد.

صنعت تاکید بر فسخ قرارداد زمین های صنعتی راکد در مازندران

حسینی پور گفت: سازمان هایی که مجوز بهره برداری برای واحدهای تولیدی صادر می کنند در صورتیکه این واحدها راکد بوده و قابلیت و توانایی بهره برداری ندارند، باید مجوز بهره برداری آنها ابطال شود.

وی افزود: شرکت شهرک های صنعتی استان نسبت به فسخ قرارداد زمین های صنعتی راکد، با قاطعیت عمل کند و این زمینها را بسرعت در اختیار تولیدکنندگان جدید که دارای اهلیت و توانمندی کار باشند، قرار دهد.

استاندار مازندران تصریح کرد: برخورد قاطع با کسانی که سالیان متمادی زمینهای صنعتی را بدون هیچگونه ساخت و ساز و فعالیت تولیدی در اختیار گرفته اند، در راستای اجرای فرامین و نص صریح مقام معظم رهبری است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران نیز در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، با اشاره به بیانات قاطع مقام معظم رهبری گفت: براساس بررسی ها و پایش های انجام شده، زمین های صنعتی راکد و بلااستفاده در سطح شهرک ها و نواحی صنعتی استان شناسایی شده که مراحل قانونی فسخ قرارداد و خلع ید آنها بدون هیچگونه مماشات و با شدت دنبال خواهد شد.

امینی افزود: با توجه به وضعیت حساس کنونی که با تحریم های ظالمانه دشمنان بین المللی مواجه هستیم، لازم است تا با تقویت و حمایت از تولیدکنندگان داخلی دارای اهلیت کار، برای رهایی اقتصاد کشور از این بحران تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: شرکت شهرک های صنعتی استان با حمایت های قاطع و انقلابی عالیترین مقام دولت در مازندران، تمام تلاش خود را برای ایجاد شرایط مناسب جهت حضور سرمایه گذاران علاقمند به تولید، به کارخواهد گرفت.

 

منبع: روابط عمومی شهرک صنعتی استان مازندران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها