|
کدخبر: 267923

توسعه صنعت با اعتماد بر صنایع کوچک

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان معتقد است: اعتماد به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صنایع کوچک منتج به توسعه صنعت ، ایجاد اشتغال و رشد شاخص‌های اقتصادی استان خواهد شد .

صنعت توسعه صنعت با اعتماد بر صنایع کوچک

علی مهدی پور ؛ مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان در دیدار با رئیس و اعضای انجمن ساخت قطعات نفت ، گاز و پتروشیمی استان بر حمایت از واحدهای تولیدی ساخت قطعات  نفت و گاز تأکید کرد .

''علی مهدی پور ''؛ با اشاره بر اشتغال زایی بالایی که فعالان این  حوزه صنعتی  دارند ، گفت ؛صنایع بزرگ مانند نفت و گاز و فولاد لازم است در حمایت از این واحدهای تولیدی اهتمام ویژه ای داشته باشند.

مدیرعامل شهرکهای صنعتی خوزستان گفت ؛  با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید انتظار میرود  همه دستگاه اجرایی توجه ویژه ای به رشد و توسعه صنایع کوچک داشته باشند.

وی افزود؛ از راه‌های مهم ایجاد اشتغال پایدار بومی کردن ساخت تجهیزات  صنایع نفت ، گاز و پتروشیمی میباشد و متقابلاً صنایع بزرگ به اشکال مختلف مانند پرداخت به موقع مطالبات واحدهای صنعتی میتوانند به حضور موثر آنها در چرخه تولید کمک شایانی بنمایند .

‌مهدی پور ؛ در ادامه افزود: اعتماد به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های صنایع کوچک منتج به توسعه صنعت ، ایجاد اشتغال و رشد شاخص‌های اقتصادی استان خواهد شد .

در این دیدار ''علی کرانی '' ؛  رئیس انجمن ساخت قطعات نفت ، گاز و پتروشیمی با اشاره به جایگاه خوب این انجمن در کشور گفت : انجمن ساخت قطعات نفت ، گاز و پتروشیمی ۱۴۰ عضو  دارد که هر کدام از این اعضا می‌توانند با  بومی سازی  ساخت قطعات  بر رشد شاخص اقتصادی و رفع تحریم‌های ظالمانه تاثیر بسزایی داشته باشند .

وی افزود؛  انتظار می رود که بانکها در اعطای تسهیلات به حوزه صنایع کوچک بویژه سازندگان قطعات نفت ، گاز و پتروشیمی اهتمام جدی تری داشته باشند.

 

منبع: روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خوزستان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها