|
کدخبر: 266788

احیاء ۵۰ واحد صنعتی راکد بوشهر تا پایان امسال

رئیس سازمان صمت استان بوشهر گفت: «در یک سال گذشته با همکاری دستگاههای اجرایی ۳۰ واحد صنعتی راکد این استان احیا شدند و امسال نیز احیای ۵۰ واحد دیگر هدف‌گذاری شده است».

صنعت و معدن احیاء ۵۰ واحد صنعتی راکد بوشهر تا پایان امسال

مهدی صفوی رئیس سازمان صمت بوشهر با بیان این که تلاش می‌شود با ابزارها و مشوق‌هایی که در اختیارداریم این واحدها به تولید بازگردند و زمینه رونق اقتصادی و اشتغال را فراهم کنند به گسترش نیوز گفت: «تا یک سال پیش ۸۰ واحد از مجموع ۵۷۰ واحد صنعتی بهره‌برداری شده در استان بوشهر، راکد بودند که در یک سال اخیر ۳۰ واحد از این شمار دوباره راه‌اندازی شده و به چرخه تولید و اشتغال‌زایی بازگشتند».

مدیرکل صمت بوشهر ادامه داد: «یکی از ابزارهای مؤثر برای فعال‌سازی واحدهای راکد، ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید است که به‌صورت هفتگی برگزار می‌شود و در یک سال گذشته ۳۰ نشست و ۵۰۰ مصوبه برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی استان داشته است».

صفوی ادامه داد: «در دهه تولید و تجارت امروز بازدیدهایی باهدف حل مسائل و مشکلات پیش روی واحدهای صنعتی از شهرک صنعتی بوشهر ۲ صورت گرفت و مسائل و مشکلات آنان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی خواهد شد تا نسبت به رفع آنها اقدام شود».

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها