|
کدخبر: 242508

خبرخوش برای تولیدکنندگان سمنانی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: بالغ بر 26 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی استان پرداخت شده است.

صنعت خبرخوش برای تولیدکنندگان سمنانی

علی تشنه دل در سیصد و چهل و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه از ابتدای سال جاری ۲۶ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید پرداخت شده است، تاکید کرد: ۷۵۲ واحد تولیدی صنعتی و کشاورزی استان این وام‌ها را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه از این میزان ۱۹۱ واحد به ارزش حدود ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال مربوط به بخش صنعت بوده است، افزود: ۵۶۱ واحد کشاورزی نیز تسهیلاتی را به ارزش حدود دو هزار میلیارد ریال دریافت کردند.

رئیس صمت استان سمنان با بیان اینکه تا کنون در قالب تسهیلات رونق تولید ۱۴۰۰، یک هزار و ۱۴ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات به ارزش حدود ۴۹ هزار میلیارد ریال به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند، ابراز کرد: پرونده ۲۶۲ واحد در بانک‌ها در دست بررسی است.

تشنه دل با بیان اینکه مشکلات یک هزار و ۳۹۸ واحد تولیدی مشکل دار در جلسات کارگروه بررسی شده است، گفت: برای رفع موانع موجود دو هزار و ۹۵۹ مصوبه به تصویب اعضای کار گروه رسیده که ۷۳ درصد مصوبات اجرایی شده است

 

منبع: شاتا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها