|
کدخبر: 151350

وزیر صنعت: قیمت خودرو ارزان می شود

نرخ خودرو روندی کاهشی را طی می‌کند و سیاست وزارت صمت رقابتی کردن بازار خودرو و حذف دلالان و واسطه‌هایی است که بین تولید‌کننده و مصرف‌کننده قرار دارند.

صنعت وزیر صنعت: قیمت خودرو ارزان می شود

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: تولید خودروسازان در نیمه دوم امسال در مقایسه با نیمه نخست سال ۵۰ درصد افزایش و نرخ این کالا کاهش خواهد یافت.

علیرضا رزم حسینی در حاشیه جلسه با اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی افزود: از ابتدای حضور در وزارت صنعت، برنامه افزایش تولید خودرو را شروع کردیم و با وجود مشکلاتی که صنایع کشور با آن درگیرند، این اتفاق به خوبی در حال اجراست و اخیرا نیز با همکاری رئیس کل بانک مرکزی، بسته مالی خوبی برای حمایت از خودروسازان تهیه و عملی شد.

وی افزود: نرخ خودرو روندی کاهشی را طی می‌کند و سیاست وزارت صمت رقابتی کردن بازار خودرو و حذف دلالان و واسطه‌هایی است که بین تولید‌کننده و مصرف‌کننده قرار دارند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رشد ۲۳ درصدی تولید خودرو در کشور ابراز امیدواری کرد: در نیمه دوم سال و حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه آینده، ۵۰ درصد افزایش تولید خودرو در کشور داشته باشیم.

منبع: پارسینه
  • متقاضی ارسالی در

    منظور قیمت کارخانه ؟ ادم عاقل که از دست دلال خودروی صفر نمی خره خودروی کار کرده هم یک سوم قیمت کارخانه است پس چی می خواد ارزان بشه شما با همبن قیمت خودرو به متقاضیان عرضه کنید مردم راضی هستند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها