|
کدخبر: 151324

قیمت کامیونت‌ های جک + جدول

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب کامیونت‌های سری N جک برای عرضه در بازار کشور، می‌تواند بهره‌مندی از اتاق خواب باشد که مزیتی بزرگ و مکانی بسیار مناسب برای رانندگان در مسافت‌های بسیار طولانی خواهد بود.

خودرو قیمت کامیونت‌ های جک + جدول

شرکت آرین دیزل، تولید‌کننده محصولات سنگین وزن شرکت خودروسازی JAC در کشور ویژه بهمن ماه ۹۹ لیست نرخ جدید کامیونت‌های خود و همچنین نرخ دو مدل خودروی مینی بوس ۱۶ نفره و همچنین ون ۱۴ نفره را اعلام کرده است که در شرایط فروش آرین دیزل به صورت نقد و اقساط قابل واگذاری به مشتریان خواهد بود.

باتوجه به جدول زیر، نرخ جدید محصولات سنگین و نیمه سنگین شرکت خودروسازی JAC ویژه بهمن ماه ۹۹ به شرح زیر هستند:

خودرو قیمت ویژه بهمن ماه (تومان)
کامیونت 6 تن 860،000،000
کامیونت 8.5 تن 890،000،000
کامیونت 9 تن 940،000،000
ون 14 نفره 920،000،000
مینی بوس 16 نفره 950،000،000

حال به بهانه اعلام نرخ جدید کامیونت‌های جک توسط شرکت آرین دیزل، در ادامه نگاهی به مشخصات فنی این کامیون‌ها و امکاناتی که بر روی آنان مورد استفاده قرار گرفته است، خواهیم داشت.

ابعاد و اندازه و ظرفیت بارگیری

کامیون‌های جدید سری N جک در سه مدل مختلف و با ظرفیت‌های ۶ تن، ۸.۵ تن و ۹ تن به بازار عرضه خواهد شد، اما با نگاهی به ابعاد و اندازه و مشخصات فنی و امکانات رفاهی کامیونت‌های مذکور، تفاوتی میان آنان دیده نمی‌شود و در واقع مشتریان هزینه بیشتری بابت ظرفیت بیشتر بارگیری خود پرداخت می‌کنند.

باتوجه به کاتالوگ این سه کامیون، برای هر سه آنان طول کلی ۷۸۴۵ میلی متر، عرض ۲۱۱۶ میلی متر، ارتفاع ۲۳۰۰ متر بدون اتاق بار و همچنین فاصله بین دو محور ۴۴۷۵ میلی متری در نظر گرفته شده است که وزن شاسی تمامی آنان ۳۲۶۰ کیلوگرم خواهد بود، اما وزن ناخالص آنان به ترتیب ۶۰۰۰، ۸۵۰۰ و ۹۰۰۰ کیلوگرم عنوان شده است.

یکی از ویژگی‌های خیلی خوب کامیونت‌های سری N جک برای عرضه در بازار کشور، می‌تواند بهره‌مندی از اتاق خواب باشد که مزیتی بزرگ و مکانی بسیار مناسب برای رانندگان در مسافت‌های بسیار طولانی خواهد بود.

مشخصات فنی:

به غیر از ظرفیت بارگیری آنان که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، برای هر سه کامیونت مشخصات فنی یکسانی در نظر گرفته شده است. برای هر سه کامیون پیشرانه دیزلی ۳.۸ لیتری در نظر گرفته شده و میزان خروجی قدرت آن در دور موتور ۲۶۰۰ به حداکثر ۱۵۴ اسب بخار خواهد رسید، اما مهم خروجی گشتاور ماشین‌های سنگین است که در این کامیون ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور در محدوده ۱۲۰۰ الی ۱۹۰۰ به‌دست می‌آید.

سیستم انتقال قدرت این کامیون برای هر سه مدل ۶ سرعته دستی بوده و نیروی آن توسط سیستم کلاچ بادی روغنی به چرخ‌ها منتقل می‌شود. مهار این کامیون هم برعهده سیستم ترمز دیسکی بر روی چرخ جلو و سیستم ترمز کاسه‌ای بر روی عقب است، درحالی که راننده می‌تواند از ترمز موتور هم برای مهار بهتر کامیون استفاده کند. بر حمایت بهتر از کامیون، سیستم ترمز ضد قفل ABS و سیستم ESC مورد استفاده قرار گرفته است.

کامیونت‌های جک چه امکاناتی خواهند داشت؟

فرقی نمی‌کند کدام نسخه را خریداری کنید، زیرا تمامی نسخه با ظرفیت‌های متنوع ذکر شده امکانات خوبی در اختیار شما قرار خواهد داد که از مهم‌ترین تجهیزات آن می‌توان به رادیو پخش USB و کنترل آن بر روی غربیلک فرمان، کروز کنترل، توربوشارژر و اینترکولر، کاتالیست اگزوز، شیشه بالابر برقی، صندلی دو نفره شاگرد، مه شکن‌های عقب، چراغ‌های مخصوص روز جلو، فرمان قابل تنظیم در چهار جهت، کپسول آتش خاموش کن، قفل مرکزی، روکش‌های پارچه‌ای صندلی و همچنین سیستم هشدار انحراف از مسیر اشاره داشت. به عنوان یک آپشن قابل سفارش هم مشتریان می‌توانند بر روی کامیونت‌های خود تاخوگراف را داشته باشند.

منبع: خودروبانک
  • یاسررمضانی ارسالی در

    سلام ماشین خوبی هستش

ارسال نظر