|
کدخبر: 150652

بازدید سرزده رئیس مجلس از شهرک صنعتی شمش آباد

رئیس مجلس در بازدید سرزده از شهرک صنعتی شمس‌آباد و گفت‌وگو با صنعتگران برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان قول مساعد داد و عنوان کردند که مجلس یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن معضلات و کبودها تلاش می‌کند.

صنعت بازدید سرزده رئیس مجلس از شهرک صنعتی شمش آباد

سرهنگ خداداد کاشفی فرمانده سپاه ناحیه روح الله (ره)در ری، با اشاره به حضور سرزده محمد باقر قالیباف در شهرک صنعتی شمس‌آباد اظهارکرد: رئیس مجلس شورای اسلامی به صورت سرزده در شهرک صنعتی شمس‌آباد حضور یافت و در راستای رفع موانع و تحقق شعار جهش تولید از واحدهای تولیدی این شهرک بازدید کرد.

وی افزود: در این بازدید رئیس مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن مشکلات و معضلات موجود صنعتگران دستور پیگیری و احصای مشکلات را توسط کارگروه تخصصی صادر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه روح‌الله (ره) در ادامه گفت: قالیباف در جمع مسئولان و صنعتگران شمس‌آباد برای پیگیری مسائل و مشکلات شهرستان قول مساعد دادند و عنوان کردند که مجلس یازدهم با تمام توان برای برطرف کردن معضلات و کبودها تلاش می‌کند.

کاشفی با اشاره به مشکلات صنعتگران ابرازکرد: در راستای منویات مقام معظم رهبری به منظور تحقق شعار جهش تولید در راستای رفع موانع صنعتگران و فعالان اقتصادی جلسات متعددی با اعضای هیات مدیره و فعالان شهرک صنعتی شمس آباد با محوریت سپاه ناحیه حضرت روح الله (ره) برگزار شد و پس از جمع بندی هماهنگی‌های لازم جهت حضور قالیباف صورت گرفت و شاهد حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در میان صنعتگران بودیم.

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها