|
کدخبر: 263540

تمرکز ویژه دولت بر احیای صنایع راکد

مدیر حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت احیاء نهاد ریاست جمهوری گفت: یکی از مهم ترین برنامه‌های دولت سیزدهم راه‌اندازی و احیای واحدهای تعطیل و نیمه‌تعطیل متناسب با نیازهای کشور به منظور رونق اقتصادی است.

صنعت و معدن تمرکز ویژه دولت بر احیای صنایع راکد

مصطفی رضوی مدیر حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت احیاء  نهاد ریاست جمهوری روز دوشنبه در نشست ستاد نهضت احیاء صنایع استان سمنان در سالن جلسات مرکز خدمات فناوری و کسب و کار شهرک صنعتی این شهر گفت: این نهضت پیرو فرمایش مقام مظم رهبری به منظور حمایت از صنعتگران و تولید کنندگان در دولت سیزدهم راه‌اندازی شده است.

وی با بیان اینکه رفع هرگونه مانع در عرصه تولید از اهداف نهضت احیا واحدهای راکد است، افزود: عمده مشکلات صنایع کشور حقوقی، بانکی و تأمین مالی است.

وی به جبهه‌ "تأمین مالی" در نهضت احیا اشاره و تصریح کرد: سیاست احیاء تنها به تزریق سرمایه محدود نمی‌شود بلکه تداوم فعالیت واحدهای احیاء شده نیز در اولویت است.

رضوی تاکید کرد: با توجه به اهمیت واحدهای تولید برای کشور، مشکلات این واحدها با قید فوریت بررسی و مصوبات در کمترین بازه زمانی اجرایی می‌شود.

مدیر حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت احیاء  نهاد ریاست جمهوری گفت: راه اندازی تورهای احیاء بنگاه‌های اقتصادی به‌عنوان یکی از مهم‌ترین راهکارهای عملیاتی در این زمینه است و  تاکنون تورهایی در استان‌های قزوین، البرز، گیلان و فارس برگزار شده است.

به گفته رضوی، این تورها پس از بررسی مشکلات اقدام به رفع موانع شده است.

وی فعال‌سازی ظرفیت‌های راکد تولیدی را دغدغه دولت سیزدهم برشمرد و افزود: استفاده از مدیران جهادی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود  امید می‌رود مشکلات صنایع حل و فصل شود.

مدیر حوزه حقوقی و بانکی ستاد نهضت احیاء  نهاد ریاست جمهوری تاکید که مهم ترین برنامه دولت سیزدهم، راه‌اندازی و  احیای واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل متناسب با نیازهای کشور است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر