|
کدخبر: 256821

احداث شهرک صنعتی جدید در شهرستان ‌ها به زودی

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی گفت: حجم شهرک صنعتی آب نیر درحال تکمیل است، به همین دلیل تلاش می‌کنیم تا یک شهرک صنعتی جدید در شهرستان نیر احداث شود.

صنعت و معدن احداث شهرک صنعتی جدید در شهرستان ‌ها به زودی

علی نیکزاد در نشست پیگیری مشکلات و توسعه شهرستان نیر اظهار کرد: کارشناسی دقیق پروژه کمربندی نیر و تأمین نظر مردم در رابطه با این پروژه بسیار حائز اهمیت بوده و تا مرحله نهایی و دقیق کارشناسی، هر اقدامی بدون در نظر گرفتن افکار عمومی این منطقه، اشتباه است.

وی افزود: با سرمایه‌گذاری شرکت شستا در شهرستان نیر، شهرک دام‌پروری ۳ هزار راسی در این منطقه به‌زودی احداث می‌شود و همچنین به‌دلیل تکمیل حجم شهرک صنعتی آب نیر، تلاش می‌کنیم تا یک شهرک صنعتی جدید در شهرستان نیر احداث شود.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از تخصیص اعتبار برای تکمیل دانشگاه فرهنگیان خبر داد و بیان کرد: ۴۴ مصوبه در جلسات اقتصاد مقاومتی شهرستان نیر بررسی شده است که اگر اجرایی شوند شاهد رونق و توسعه این شهرستان خواهیم بود.

نیکزاد با اشاره به پروژه‌های راه‌سازی کریق به آرموداق و کورائیم به خلفلو گفت: برای اجرای این ۲ پروژه اعتباری بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

طبق این گزارش، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی پس از این نشست با حضور در سه نقطه پیش‌بینی‌شده پروژه کمربندی نیر، از نزدیک این پروژه را مورد بررسی قرار داد.

 

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها