|
کدخبر: 257815

پیام مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز کارگر

مدیرعامل فولاد هرمزگان در پی پیامی روز کارگر را به کارگران تبریک گفت.

صنعت و معدن پیام مدیرعامل فولاد هرمزگان به مناسبت روز کارگر

با فرا رسیدن روز جهانی کارگر، دکتر عطاالله معروفخانی طی پیامی این روز را به کارگران مخصوصا کارگران شریف و زحمتکش فولاد هرمزگان تبریک گفت. در این پیام آمده است :

امام خمینی (ره):

حیات یک ملت مرهون کار و کارگر است .

کارگران از شریف ترین طبقه اجتماعی هستند و حیات یک جامعه در دستان پر‌توان آنهاست . توسعه اقتصادی و صنعتی در جوامع به دست کارگران و‌ نیروهای متخصص صورت گرفته است . بی شک همه ما مدیون تلاشها و‌ زحمت های این عزیزان هستیم .

مقام‌معظم رهبری می فرمایند : رعایت حق نیروی کار ضروری است و باید به آن توجه شود . حقوق طبیعی و‌عادلانه ، پرداخت منظم و‌ بدون تاخیر ، ثبات اشتغال یعنی امنیت شغلی ، مساله بیمه ، خدمات رفاهی ، مساله بهداشت و‌درمان اینها چیزهای هست که جز حقوق کارگران است و اینها وظایف طبیعی کارفرماست.

بنابراین رسیدگی و حمایت از کار و کارگر وظیفه شرعی و قانونی همه به شمار می رود و‌ موظف  هستیم که حقوق آنها را رعایت کنیم .

ما در فولاد هرمزگان در تلاش هستیم تکریم نیروی انسانی را سرلوحه کار خوددقرار دهیم و امیدواریم که بتوانیم در عمل  به منویات مقام‌ معظم‌ رهبری جامه عمل بپوشانیم .

اینجانب فرا رسیدن ۱۱ اردیبهشت ماه ، روز جهانی کارگر‌ را به کارگران محترم و‌ بزرگوار شرکت فولاد هرمزگان تبریک عرض می نمایم .امیدوارم همه همکاران‌ محترم در‌کنار خانواده های گرانقدر خود همواره سلامت باشند . انشاالله

عطاالله معروفخانی

مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان

منبع: فولاد هرمزگان

ارسال نظر