|
کدخبر: 244821

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

فولاد هرمزگان در مسیر درخشش و تعالی

شرکت فولاد هرمزگان موفق به کسب تندیس بلورین تعالی سازمانی در سال ۱۴۰۰ شد این شرکت در نظر دارد که با ادامه درخشش خود در سال ۱۴۰۱ به تندیس زرین تعالی سازمانی دست پیدا کند.

صنعت و معدن فولاد هرمزگان در مسیر درخشش و تعالی

عطالله معروفخانی، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان در پاسخ به این سوال که اقدامات فولاد هرمزگان چه بود که موفق به دریافت تندیس بلورین تعالی سازمانی شد، اظهار کرد: همکاران سخت‌کوش ما در شرکت فولاد هرمزگان سالیان متوالی است که تلاش می کنند تا تندیس بلورین تعالی سازمانی را کسب کنند. اکنون در سال ۱۴۰۱ این شرکت موفق شد تا به آرزوی دیرین خود برسد.

معروفخانی-فولاد-هرمزگان

وی افزود: در بحث تعالی همان‌گونه که خداوند انسان ها را متعالی آفریده و انسان همواره به دنبال تعالی و رشد است. ما توانستیم در فولاد هرمزگان با همکاری تمام همکاران در راستای تعالی سازمان موفق عمل کنیم. لذا برای رقابت سالم و حضور دایمی در این عرصه تلاش های ستودنی صورت گرفته است. همه همکاران ما در همه عرصه ها موفق عمل کردند و توانستند با ثبت رکورد های متعدد درخشان ظاهر شوند. امیدوارم که همواره شرکت فولاد هرمزگان بر مسیر رشد قرار بگیرد و تمام تلاش مان بر این است که انشالله در سال آینده تندیس زرین را برای شرکت فولاد هرمزگان کسب کنیم.

مدیرعامل فولاد هرمزگان افزود: ما در این شرکت بر این باوریم که با برنامه‌ریزی‌هایی که در این شرکت در حال انجام است می‌توانیم جایگاه خود را حفظ کرده و ارتقا دهیم. چرا که این شرکت در زمینه‌های کمیت و کیفیت بخش تولید و همچنین در حوزه مشتری‌مداری، صادرات و ثبت رکوردهای متعدد با تمامی آیتم‌هایی که در این حوزه وجود داشته، توانسته جایگاه خود را حفظ کند.

اتفاقی تاریخی در فولاد هرمزگان

وی در ارتباط با اقدامات این شرکت در طرح‌های توسعه‌ای افزود: فولاد هرمزگان پس از چند سال و برای نخستین بار در تاریخ بیستم بهمن‌ماه ۴ طرح توسعه‌ای به ارزش ۱۰ هزار میلیارد تومان را کلید زد. این شرکت بنا دارد تا در چند ماه آینده احداث خط نورد گرم سه میلیون و پانصد هزار تنی در فولاد هرمزگان را آغاز کند.

معروفخانی با اشاره به حمایت‌های فولاد مبارکه از این شرکت گفت: جناب دکتر طیب‌نیا مدیر عامل فولاد مبارکه نگاه بسیار مثبت و خوبی در بحث‌های توسعه‌ای فولاد هرمزگان دارند همچنین در روند اجرای برنامه‌های توسعه‌ای باید ازمسئولین استان هرمزگان، استاندار، نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و دست‌گاه‌های نظارتی و امنیتی که ما را در مسیر توسعه همراهی می‌کنند تشکر و قدردانی کنیم.

وی افزود: در همین راستا جلسه ای با استاندار به منظور تکمیل زنجیره مواد اولیه مورد نیاز داشتیم، ما در فولاد هرمزگان دوم بهمن‌ماه پیش مقدمه تفاهم‌نامه ۸۰۰ میلیون تنی سنگ آهن در شمال هرمزگان را با مشارکت صندوق سهام‌داری مردم استان را به امضا رساند. امیدواریم فولاد هرمزگان در آینده به عنوان بهره‌بردار بزرگ سنگ آهن در استان هرمزگان نقش‌آفرینی کند.

خودکفایی در زمینه تولید انرژی

مدیر عامل شرکت فولاد هرمزگان در پایان در مورد مسئله تامین برق و گاز در فولاد هرمزگان اظهار کرد: با توجه به اینکه استان هرمزگان در موقعیت جغرافیایی خوب و در کنار آب‌های آزاد قرار دارد نسبت به سایر استان‌ها، مشکلات کمتری در تامین برق و گاز مورد نیاز دارد ضمن اینکه باید گفت این شرکت در تامین آب نیز تاکنون هیچ مشکلی نداشته است.لذا با برنامه‌ریزی صورت گرفته در حوزه تولید برق توانسته‌ایم مقدمات احداث نیروگاه برق را فراهم کنیم ضمن اینکه در حوزه‌های گازی نیز برنامه‌هایی در دست اجرا داریم و بر این باوریم که با توجه به سرمایه‌گذاری‌های که در تامین انرژی انجام شده است تا دو سال آینده که طرح‌های ما به بهر‌ه‌برداری می‌رسد مشکلی در تامین برق و گاز مورد نیاز خود نخواهیم داشت.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها