|
کدخبر: 223856

سنگ جدول

وجود انواع سنگ جدول در طرح ها و مدل های مختلف این نیاز را برای خریدار ایجاد می کند که قبل از خرید بتواند با توجه به سطح مصرف انتخاب شود.

سنگ جدول دارای مجموعه ای زیبا از رنگ ها می باشد. از رنگ های بژ و صورتی ملایم، سیاه و سفید کلاسیک، قرمز، سبز و چند رنگ متفاوت باشند.

ظاهر متنوع سنگ جدول به آن زیبایی خاص می بخشد و جلوه ای منحصر به فرد در هر جایی که استفاده می شود ایجاد می کند.

انواع سنگ طبیعی

  • سنگ مرمر

    این سنگ طبیعی افزودنی پیچیده به خانه شما می بخشد. ظاهر و سهولت تعمیر و نگهداری آن را به گزینه ای محبوب برای میز، کف، سرسرا، شومینه و دوش تبدیل کرده است. گزینه دیگر برای صاحبان خانه هایی که عاشق سنگ مرمر هستند، استفاده از سرپانتین برای پیشخوان آشپزخانه است. اغلب به آن سنگ مرمر "سبز" می گویند. این یک سنگ مرمر واقعی نیست، اما ظاهری شبیه به مرمر ارائه می دهد.

  • گرانیت

    گرانیت در طیف رنگی قابل توجهی موجود است و دوام آن آن را برای میزهای آشپزخانه و سطوح پر استفاده از جمله میز و کف ایده آل می کند. گرانیت سطحی غیر قابل نفوذ دارد و معمولاً اسید سیتریک، قهوه، چای، الکل یا شراب روی آن تأثیر نمی گذارد. خراشیدن تقریبا غیرممکن است و با تمیز کردن مناسب در استفاده معمولی لک نمی‌شود.

  • تراورتن

    تراورتن نوعی سنگ آهک و یکی از محبوب ترین سنگ های طبیعی برای مصارف داخلی و خارجی است. این سنگ طبیعی بادوام، کم هزینه، ارزان، سازگار با محیط زیست است و دارای عرضه تقریبا بی پایانی از رنگ ها و تن ها برای انتخاب است.

  • سنگ آهک

    این سنگ به عنوان سنگ ساختمانی کاربرد فراوانی دارد. کاربردهای رایج عبارتند از کانتر، کفپوش، روکش دیوارهای داخلی و خارجی، و سنگ جدول بیرونی. سنگ آهک یک ماده بسیار متنوع است. می توان آن را طوری شکل داد که عناصر تزئینی را در خانه شما قرار دهید. از آنجایی که سنگ آهک یک ماده فراوان است، ماده نسبتاً ارزانی است.

  • سنگ

    صابون محبوبیتسنگصابون رو به افزایش است و کاربردهای محبوب آن شامل میز آشپزخانه، روشویی حمام، شومینه، و پله ها می شود. مقاومت در برابر حرارت و توانایی تمیز ماندن آن باعث محبوبیت گسترده ای در آشپزخانه شده است. خود سنگ می تواند یک پنی برای شما هزینه داشته باشد، اما نصب آن به قدری آسان است که می توانید خودتان آن را انجام دهید.

  • ماسه سنگ

    این سنگ طبیعی اغلب برای نمای شومینه، دودکش ها، نیمکت های پاسیو و کنار استخر استفاده می شود. ماسه سنگ یک ماده متخلخل است، بنابراین اگر می خواهید از آن در آشپزخانه خود استفاده کنید، باید آن را به درستی آب بندی کنید.

  • تخته

    سنگتختهسنگ یک ماده کفپوش محبوب و همچنین میز آشپزخانه، روکش شومینه و میز است. از آنجایی که یک ماده غیر متخلخل است که آلاینده یا رطوبت را جذب نمی کند و نیاز به تمیز کردن کمی دارد، بدون مراقبت است. این ماده اولیه گران‌تری است، اما می‌تواند در درازمدت به خانه شما ارزش بدهد.

 

سنگ

اهمیت سنگ جدول

قدم زدن در خیابان ها به شرطی که زیبایی آن در سطح استانداردهای خیابانی شهری و روستایی رعایت شده باشد جذابیت خاصی دارد.

سنگ‌ جدولبه عنوان مجموعه‌های گرانیتی استخراج‌شده یا بلوک‌های بلژیکی که سنگ‌های مستطیلی و نسبتاً منظمی هستند که در طرحی چیده شده‌اند، از بین رفت. اینها سواری بسیار نرمتر و ایمن تری نسبت به مدل های قدیم داشته اند.

سنگ جدول ها نه تنها در خیابان بلکه در باغچه ها، کارخانه ها، مدارس برای مصارف گوناگون استفاده می شوند.

سنگ جدول امروزه در کاربردهای مدرن جای خود را دارد. البته از آنها در ترمیم استفاده می شود. اما آنها اغلب در میدان های شهری جدید، پارک ها و مراکز خرید به عنوان یک عنصر طراحی برجسته استفاده می شوند. این تأثیر طراحی حتی به راهروهای مسکونی و پاسیوها نیز رسیده است. با این بازار رو به رشد، هم اکنون می توان مواد سنگفرش نجات یافته و جدید را با سهولت فزاینده و کاهش هزینه پیدا کرد.

قیمت خرید سنگ جدول

سنگ جدول و سنگ کوبیک  نسبت به متریال های مشابه عمرزیادی دارد.

در برابر باران های اسیدی و آلاینده های زیست محیطی مقاوم است.

به دلیل رنگ زیبای خاصی که دارد و جلوه طبیعی به آن می دهد نیاز به رنگ امیزی ندارد.

قابلیت اسفاده چند باره را دارد.

بالاترین سازگاری با محیط زیست را دارد.

به چیدمان شهری حس بسیار خاصی میبخشد.

در دراز مدت به دلیل عدم خورده شدن و فرسایش ،نیاز به تعویض ندارد و و با مواد اولیه مختصر ترمیم می شود.

با توجه به اینکه قیمت خرید سنگ جدول در ابعاد و اندازه های مختلف و همچنین میزان خرید متفاوت است،

سایت رادیان استون با فراهم سازی شرایط فروش ویژه، امکانی را فراهم آورده که مشتریان بتوانند با مناسب ترین قیمت انواع سنگ مورد نیاز خود را خریداری کنند.

سنگ-فرش

مرکز فروش سنگ جدول

جدول سنگی یکی از محصولات تولید شده مجموعه رادیان استون می باشد و از سالیان دور در معماری شهری استفاده می شده است.

تولیدات این مجموعه در ابعاد و جنسها و رنگ های مختلف تولید میشود.

جدول سنگی بسته به نوع کاربری در ابعاد مختلفی تولید می شود.که پرکاربردترین ابعاد جدول به شرح زیر می باشد.

جدول سنگی در عرض های ۸،۱۰،۱۵،۲۰ سانتی متر و ارتفاع های ۲۵،۳۰،۳۵،۴۰ وطول ۵۰ و ۶۰ سانتی متر تولید میشود.

سنگ جدولی که در مجموعه رادیان استون بفروش می رسد تولید شده از سنگهای مختلفی از جمله سنگ کریستال ،سنگ گرانیت ، سنگ تراورتن و سنگ لاشتر تولید می باشد.

جنس سنگ جدول با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع کاربری و نیاز مشتری تعیین می شود.

جدول سنگی برای جداسازی دو فضا از یکدیگر استفاده می شود به عنوان مثال:

استفاده در محوطه سازی پارکها و فضای سبز مناطق شهری ، بلوارکشی معابر شهری،پیاده رو ها ،محوطه سازی و زیباسازی باغچه های خانگی و اداری ،فضاسازی ویلاها و باغها استفاده میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین مشاوره رایگان در خصوص خرید انواع سنگ جدول: همچون سنگ کریستال، تراورتن، سنگ کوبیک و انواع دیگر سنگ های ساختمانی و غیره، می توانید با کارشناس فروش رادیان استون در ارتباط باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها