|
کدخبر: 223551

خرید نهال گردو از معتبر ترین نهالستان چه اهمیتی دارد؟

یکی از مسائل مهمی که در هنگام خرید نهال گردو بهتر است به آن توجه شود، اعتبار نهالستان است؛  در این مقاله به معرفی برخی از این نهالستان های گردو و منطقه آنها می پردازیم تا شما بتوانید با انتخاب یکی از این نهالستان ها محصولی با کیفیت و پربازده را تهیه نمایید.

مرکزی که از آن نهال گردو خریداری می شود، باید شرایط مخصوص پرورش گردو را رعایت کرده باشد. پیشنهاد می شود  نهال گردو از جایی تهیه شود که همه شرایط پرورش گردو اعم از آب و هوا و یا ارتفاع در آن رعایت شده باشد و محصول نهایی محصولی با کیفیت باشد تا برای باغدار و فرد پرورش دهنده، سود خوبی به همراه داشته باشد.  در ادامه این  مقاله به طور مختصر درباره شروط ملزوم رعایت در  این نهالستان ها  صحبت خواهیم کرد و نکاتی درباره آن ها، برای شما شرح می دهیم. . برای آشنایی بیشتر در این خصوص، با مجموعه پالیز همراه باشید تا با کسب مشاوره رایگان از متخصصان نهالستان پالیز، با توجه به بودجه و منطقه آب و هوایی خود، بهترین نهال گردو را انتخاب کنید.

قیمت نهال گردو

هدف از خرید نهال گردو چیست؟

پرورش گردو یکی از  پرسودترین مشاغل محسوب می شود زیرا مسبب به درآمد زایی بالایی برای باغداران و پرورش دهندگان است. یکی از دلایل پرسود بودن این کار این است که شخص برای خرید نهال گردو به هزینه کمی نیاز دارد، به علاوه نگهداری از یک نهالستان گردو زحمت چندانی ندارد زیرا نهال گردو به نسبت سایر میوه ها، با سهولت بیشتری شد ی کند. در نهایت سرمایه گذار در هنگام فروش میوه های این نهال ها، قیمت بالاتر و سوددهی بیشتری خواهد داشت زیرا مغز گردو به دلیل مزیت های زیادی که برای سلامتی دارد، یکی از پرکاربردترین مواد مغذی در سبد غذایی افراد می باشد.

پیشنهاد ما به شما، خرید از نهالستان پالیز است؛ در نهالستان پالیز نیازی به مراجعه حضوری ندارید و می توانید با مشاوره آنلاین و مجازی و همچنین با توجه به نوع محیط خود، محصول مناسب را انتخاب و با دریافت ضمانت نامه آن را خریداری کنید. این نهالستان دارای کلیه مجوزهای رسمی و معتبر از جهاد کشاورزی و شناسنامه  مخصوص و شماره ی ثبت اختراع بوده و قادر است کلیه ارقام گردو را با کیفیت و در مقیاس بالا برای باغداران عزیز فراهم نماید.

بهترین نهالستان های کشور کدام اند؟

ایران خود یکی از زادگاه های تولید نهال گردو است و پیدا کردن و خرید نهال گردو در آن کاری آسان و بی دردسر می باشد. نهالستان های فراوان و متعددی در کشور وجود دارد اما باید در هنگام خرید نهال گردو از آنها، به اعتبار و کیفیت محصولات هر کدام دقت کرد تا در نهایت شخص باغدار، کمترین زیان ممکن را متحمل شود.

اشخاصی که متقاضی خرید نهال گردو هستند، می توانند با بهره مندی از مشاوره های نهالستان پالیز، محصولی با کیفیت تهیه کنند و در نهایت به سوددهی و درآمد عالی برسند. در صورت نیاز به خرید حضوری در نهالستان پالیز، می توانید به آدرس آذربایجان غربی، شهرستان میاندوآب؛ کمربندی شمالی؛ میدان ولایت؛ اتوبان ولایت، مراجعه نموده با متخصصان و مشاوران این مجموعه در ارتباط باشید.

خرید نهال گردو

 منطقه نهالستان گردو  در اعتبار آن چه جایگاهی دارد؟

برای خرید نهال گردو باید به ویژگی های متفاوتی اعم از آب و هوای منطقه ای که باغدار قصد پرورش گردو در آن را دارد، ارتفاع منطقه از سطح دریا، نوع محصول انتخابی، میزان آبیاری مورد نیاز نهال انتخابی، درجه دمای هوا در فصول سرد و گرم سال و تطبیق این درجات با درجه های مورد نیاز نهال گردو و مواردی ا این قبیل را در نظر بگیریم؛ نهال های گردو انواع مختلفی دارند و در هرکدام نیاز به شرایط خاصی جهت بازدهی بهینه، قابل مشاهده است.

گفتیم یکی از نکات حائز اهمیت در هنگام خرید نهال گردو، اعتبار نهالستانی است که نهال را از آن خریداری می کنیم، به علاوه آن باید به این نکته توجه کرد که منطقه ای که نهالستان در آن واقع شده و ما اقدام به تهیه نهال گردو از آن مرکز می کنیم، شرایط یکسان و مشابهی با منطقه ای که قصد پرورش گردو در آن را داریم داشته باشد تا نهال ها در نهایت بهترین باردهی را داشته باشند و محصولات به دلیل عدم تطابق محیطی، تخریب نشوند و به باغدار، زیان مادی و معنوی وارد نکنند.

نکات مورد توجه برای انتخاب منطقه نهالستان چیست؟

 با توجه به اهمیت منطقه نهالستان در اعتبار آن، برخی نکاتی که برای انتخاب نهالستان باید به آن توجه شود را در ادامه شرح می دهیم :

  1. ارتفاع مناسب از سطح دریا
  2. توجه به  تغییرات دما و آب  و هوای منطقه
  3. در نظر گرفتن وضعیت و نوع خاک منطقه
  4. میزان قرار گرفتن در معرض نور خورشید
  5. میزان آبیاری و شرایط نگهداری نهال مورد نظر جهت انتخاب و خرید نهال گردو مناسب
  6. میزان بارندگی و درجه رطوبت منطقه ای که نهالستان در آن واقع شده است.

بهترین نهال گردو

نهالستان پالیزگردو ‌با مدیریت جناب آقای سعید قاسمی با بیش از نیم قرن تجربه در حوزه فروش انواع ارقام نهال از جمله فروش نهال گردو‌ با کیفیت و‌ سالم، همواره یکی از بهترین و ‌بزرگترین نهالستان ها در شمال غرب کشور شناخته می شود. این نهالستان  موفق به دریافت کلیه مجوزهای معتبر و ‌رسمی از سوی جهاد کشاورزی، همچون شناسنامه معتبر و ‌رسمی، گواهی ثبت اختراع و‌گواهی اعتبار شده و ‌سالیان سال در حوزه تولید، پرورش و‌فروش انواع ارقام نهال، ارقام اصلاح شده و ‌ژنوتیپ ها برای سازگاری بیشتر با آب و هوا و ‌شرایط اقلیمی کشور ایران، جزو‌ پیشتازان بوده است. همچنین به همراه کلیه نهال ها ضمانتامه کتبی قابل پیگیری و‌گواهی سلامت ارائه می دهد تا باغداران محترم را از خرید نهال گردویی سالم، آسوده خاطر نماید. جهت کسب اطلاع از قیمت نهال گردو،  پیش خرید و‌یا خرید نهال گردو چندلر ‌و ‌ارتباط با مشاوران متخصص ما، از طریق تماس تلفنی، به صورت آنلاین و ‌یا حضوری، از طریق شماره های (جناب آقای مهندس سعید قاسمی) : 09021832393/ 09141832393/ 09301832393 و یا وبسایت  palizgerdo.com با پالیز در ارتباط باشید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها