|
کدخبر: 223133

اینستاگرام هنوز برای کسب‌وکارها بازار خوبی است؟

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که دیگر دوره درآمد داشتن از اینستاگرام به پایان رسیده و کسب درآمد از طریق اینستاگرام رویایی بیش نیست! اما کافیست بدانید که بیش از ۷۰ درصد مردم ایران در اینستاگرام فعالیت دارند؛ پس اینستاگرام این فرصت فوق‌العاده را برای شما فراهم کرده است تا محصولات و خدمات‌تان را در این ویترین بزرگ به نمایش بگذارید، مشتری‌های بیشتری را جذب کنید و پول بیشتری به جیب بزنید!

اگر کسب‌وکاری دارید و به فکر اینترنتی کردن آن هستید، یا اصلاً هنوز اول راه هستید و می‌خواهید کسب‌وکار آنلاین خود را در اینستاگرام شروع کنید، این مقاله مخصوص شماست. ما در این مقاله به شما می‌گوییم که چرا باید از اینستاگرام برای توسعه کسب‌وکارتان استفاده کنید. همچنین درمورد روش‌های مختلف افزایش فالوور در اینستاگرام، مثل خرید فالوور و... هم صحبت می‌کنیم.

اینستاگرام

استفاده از اینستاگرام چه مزیت‌هایی دارد

اینستاگرام برگ برنده کسب‌وکارهاست و می‌تواند سرعت موفقیت شما را در بیزنستان چند برابر کند! اینستاگرام به شما کمک می‌کند تا بدون هیچ هزینه‌ای کار خود را آغاز کنید. همچنین قابلیت‌هایی دارد که به شما کمک می‌کند تا تعامل بیشتری با مشتری برقرار کنید و سلیقه او را بهتر بشناسید. در ادامه مزایای استفاده از اینستاگرام را بررسی می‌کنیم.

امکان استفاده از هشتگ

هشتگ‌ یکی از ابزارهای مهم اینستاگرام است. می‌توان گفت هشتگ‌ها کلمات کلیدی هستند که درواقع خلاصه‌ای از پست شما را نمایش می‌دهند و راهی برای دسته‌بندی موضوعات مشابه در کنار هم هستند.

استفاده از هشتگ به دیده شدن هرچه بیشتر کسب‌وکار شما کمک می‌کند و مخاطبان می‌توانند به‌راحتی با سرچ هشتگ موردنظر، شما را پیدا کنند.

هشتگ

بررسی رقبا

اینستاگرام این امکان را به شما می‌دهد تا فعالیت رقبای خود را زیر نظر بگیرید و رفتار آن‌ها را آنالیز کنید. اگر ابتدای راه هستید، می‌توانید با خرید فالوور اینستاگرام چند قدم از رقبایتان جلو بیفتید و زودتر به نتیجه دلخواه‌تان برسید.

استوری

استوری گذاشتن یکی دیگر از مزایای فوق‌العاده اینستاگرام است که تاثیر زیادی در افزایش فالوور اینستاگرام دارد. استفاده از استوری، شما را به مشتریان احتمالی معرفی می‌کند و جنبه انسانی و پشت صحنه کار شما را به دیگران نشان می‌دهد. این کار علاوه‌بر جنبه سرگرمی داشتن برای مخاطب، اعتبار بیشتری را برای شما کسب می‌کند.

استفاده از بلاگرها و اینفلوئنسرها

مخاطبان شما اگر نام کسب‌وکار شما را از فرد قابل اعتمادی بشنوند، راحت‌تر به شما اعتماد می‌کنند. بلاگرها و اینفلوئنسرها آدم‌های تاثیرگذاری در اینستاگرام هستند که اعتباری در بین فالوورهای خود دارند و با تبلیغ کسب‌وکار شما، به فروش بیشتر شما کمک می‌کنند.

مخاطب زیاد

همانطور که گفتیم، اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی است که افراد زیادی در آن حضور دارند و به‌صورت مرتب اینستاگرام خود را چک می‌کنند. پس شما هیچ محدودیتی در جذب مشتری نخواهید داشت و می‌توانید با تولید محتوای مناسب و خرید فالوور اینستاگرام مشتری ‌های بالقوه خود را به مشتریان بالفعل تبدیل کنید.

 

کاربران

راهکارهایی برای افزایش فالوور

همه ما از اهمیت تعداد بالای فالوور برای کسب‌وکارها در اینستاگرام آگاه هستیم و می‌دانیم که هرچه تعداد فالوورهای پیج شما بیشتر باشد مخاطبان بیشتری با شما تعامل خواهند کرد و کسب‌وکار شما حسابی رونق می‌گیرد. بنابراین یکی از مهم‌ترین کارهایی که باید هر کسب‌وکاری به آن توجه کند، افزایش فالوور است. در ادامه درمورد روش‌های مختلف افزایش فالوور با هم صحبت می‌کنیم.

تولید محتوای جذاب

اولین چیزی که مخاطب در ورود به پیج شما می‌بیند، پست‌ها و محتواهایی است که تولید کردید. پس بهترین کاری که می‌توانید در حق مخاطب و کسب‌وکار خودتان انجام دهید، تولید محتوای جذاب و باکیفیت است! بنابراین استفاده از تصاویر و ویدیوهای باکیفیت، کاور جذاب و کپشن مناسب به افزایش فالوورهای شما کمک می‌کند.

تعامل با پیج‌های مشابه

از تعامل داشتن با پیج‌های مشترک غافل نشوید! هرچه تعامل بیشتری با رقیبان خود داشته باشید، امکان دیده شدن کسب‌وکار شما بیشتر می‌شود. لایک کردن، کامنت گذاشتن و مخصوصا برگزاری لایو با پیج‌های مشترک از موثرترین راه‌ها برای افزایش تعامل است.

برگزاری چالش و مسابقه

بیشتر مردم عاشق چالش و مسابقه و برنده شدن هستند. پس برگزار کردن مسابقات اینستاگرامی، به‌ویژه اگر جایزه‌ای هم در کار باشد، در افزایش فالوورهای شما تاثیر چشم‌گیری خواهد داشت. موضوع این سرگرمی‌ها، به خلاقیت و نوع کسب‌وکار شما بستگی دارد.

خرید فالوور

تمام روش‌هایی که تا حالا گفته شد، درصورت مداوم و مستمر بودن آن‌ها، نتایج خوبی را در درازمدت به‌وجود می‌آورند. اما بسیاری از صاحبین کسب‌وکار، زمان زیادی برای انجام مستمر این کارها ندارند. از طرفی دیگر پیجی که فالوور بیشتری را دارد، نسبت به پیج تازه‌تاسیسی که دنبال‌کننده چندانی ندارد، اعتماد بیشتری را جلب می‌کند و مردم با اطمینان خاطر از آن خرید می‌کنند. در چنین شرایطی، خرید فالوور واقعی به داد شما می‌رسد!

با یک سرچ ساده می‌بینیم که سایت‌های زیادی وجود دارند که فرصت‌هایی مثل خرید فالوور ، خرید لایک ، خرید بازدید اینستاگرام و خرید کامنت را ارائه می‌کنند. در این بین یکی از معتبرترین سایت‌های فروش لایک و فروش بازدید و فالوور واقعی، اینستاپلاس است. بسته‌های فالوور ایرانی که اینستاپلاس ارائه کرده شامل اکانت‌های واقعی هستند که کمترین ریزش را نسبت به فالوورهای فیک دارد.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که اگر تعداد فالوورها با تعداد بازدید و لایک اختلاف زیادی داشته باشد اعتماد مخاطب را از بین می‌برد. پس علاوه‌بر خرید فالوور واقعی به خرید لایک و بازدید هم نیاز دارید.

اینستاپلاس بهترین کیفیت را با کمترین قیمت برای مشتریان خود فراهم کرده و با پشتیبانی همیشگی آماده پاسخ‌گویی به سوالات شما است. پس اگر می‌خواهید سرعت پیشرفتتان را چند برابر کنید پیشنهاد می‌دهیم حتما به سایت اینستاپلاس سری بزنید و بسته‌های ارزان و فوق‌العاده‌اش را تهیه کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها