|
کدخبر: 206025

راه اندازی دوباره ۵ خط تولید در هپکو

با انعقاد قرارداد های جدید و راه اندازی دوباره ۵ خط تولید ابر صنعت تولید ماشین آلات راهسازی ایران زندگی دوباره به این کارخانه ریشه دارایرانی بازگشت.

روزگاری نام هپکو بلند آوازه بود و ماشین آلات معدنی ، راهسازی وکشاورزی ساخت این کارخانه در گوشه گوشه ایران دیده می شد.

طی دهه اخیر با تغییر مالکیت و خصوصی سازی نا مناسب این کارخانه روزهای زوال از راه رسیدند و کارخانه ای که روزگاری چرخ زندگی ۲ هزار کارگر را می چرخاند و سالانه توانمندی تولید ۲۵۰۰دستگاه انواع ماشین آلات راهسازی را داشت به تعطیلی کشانده شد.

در این سالها روزهای فراموش نشدنی و تلخ برای کارگران و مدیران قدیمی این کارخانه رقم خورد.

مدیر عامل شرکت هپکو گفت: از سال گذشته با تغییر مدیریت و صاحبان این کارخانه بارقه های امید نمایان شد و با انعقاد قرارداد های مختلف از ابتدای امسال کار تولید در هپکو جانی دوباره گرفت.

کاظمی افزود: هم اکنون کارخانه با ۵ خط تولید و ۱۰۰۰ کارگر مشغول به فعالیت است و تولید بیل مکانیکی و ترانسپورتر و دامپتراک را در دستور کار دارد.

وی اضافه کرد: هپکو توانمندی تولید ۱۶ گروه مختلف محصول در قالب ماشین آلات معدنی ، کشاورزی و راهسازی را دارد و استقبال از تولیدات این کارخانه سبب شده تا روز به روز حال هپکو بهتر شود.

مدیر خط مونتاژ این کارخانه هم با ابراز خرسندی از شرایط فعلی کارخانه گفت: هر روز شاهد بغض مدیران قدیمی این کارخانه و اشک شوق کارگرانی که برای جان گرفتن هپکو سالها خون جگر خورند در خطوط تولید پر سر و صدای کارخانه هستیم.

رضایی افزود: روزگاری تنها آرزوی ما حرکت یک ماشین ساخت شرکت هپکو در خط مونتاژ بود اما حالا با ساخت تولیدات جدید هر روز چند دستگاه از سالن های تولید خارج و تحویل می شود.

وی ادامه داد: رفع مشکلات نقدینگی ، بانکی و کارگری حاصل تغییر در مدیریت کارخانه است و امید است با حمایت از تولید ملی و جلوگیری از واردات ، هپکو به روزهای اوج بازگردد.

در حال حاضر هپکو با ۳۰ درصد ظرفیت و ۱۰۰۰ کارگر مشغول به کار است.

مادر صنعتی که توانمندی ساخت سالانه ۲۵۰۰ دستگاه انواع بیل مکانیکی ، لودر ، غلتک ، گریدر ، دامپتراک وبکهو لودر را دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها