|
کدخبر: 204049

عقد قرارداد‌های جدید توسط هپکو

استاندار مرکزی گفت: با صدور ضمانت نامه‌های لازم و عقد اولین قرارداد‌های کارخانه هپکو با بخش‌های مختلف صنعتی کشور این کارخانه در مسیر شکوفایی قرار گرفت.

سید علی آقازاده افزود: بعد از سال‌ها تلاش به ویژه در دو سال گذشته شاهد عقد اولین قرارداد‌های هپکو با بخش‌های مختلف صنعتی کشور در زمینه تولید تجهیزات سنگین و ماشین آلات راه سازی و ساختمانی هستیم.

وی افزود: این یک موفقیت بزرگ است و ما امروز می‌توانیم این موضوع را اعلام کنیم که کارخانه هپکو در مسیر تولید انبوه قرار گرفته است.

وی گفت: با عقد این قراردارد‌ها و رفع مشکلات بانکی هپکو و در نتیجه صدور ضمانت نامه‌های لازم از سوی هپکو برای کارفرمایان، کارخانه هپکو وارد دور جدیدی از زندگی ۴۰ ساله خود شد و می‌تواند شاهد روشن شدن چراغ‌ها و فعالیت کارگاه‌ها و کارکنانش باشد.

استاندار مرکزی این موفقیت را به مردم استان مرکزی، مسوولین، کارکنان هپکو، مدیریت هپکو، اعضای شورای تامین، دستگاه‌های انتظامی، نظامی، قضایی، سپاه و بسیج تبریک گفت.

همچنین قائم‌مقام مدیرعامل هپکو اراک هم از عقد قرارداد فروش دامپتراک‌های جدید معدنی به ارزش ۳۳۰ میلیارد تومان خبر داد.

میقانی با اشاره پیگیری‌های متعدد برای نهایی کردن قرارداد فروش دامپتراک‌های جدید معدنی گفت: هم اکنون این قرارداد به ارزش ۳۳۰ میلیارد تومان نهایی شد و به زودی چرخ‌های هپکو برای تولید این محصولات به چرخش در می‌آید.

قائم مقام مدیرعامل هپکو افزود: همچنین قرارداد ساخت ۲۹ دستگاه تراک معدنی و بیل مکانیکی نهایی و ساخت این دستگاه‌ها بار دیگر نوای خوش تولید را در سالن‌های هپکو به صدا در می‌آورد.

میقانی ارزش این قرارداد را ۱۳۴ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت:در همین خصوص، ۴۱ میلیارد تومان پیش دریافت از مشتری اخذ شده است.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها