|
کدخبر: 278781 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از یکصد و پنجمین جلسه شورای شهر تهران

کتابخانه و سینما از آرزوهای دست نیافتنی ساکنین این محله است

ناصر امانی در یکصد و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: ۵ محله در این منطقه نیازمند توجه است. از محله عباسی بازدید کرده ایم که ۲۰ هزار نفر جمعیت دارد، اما متاسفانه در هیاهوی گذشت زمان، دیوان سالاری مدیریت شهری در دوره های مختلف باعث غفلت از این منطقه شده است؛ البته دوره سوم و چهارم، املاکی را برای توسعه منطقه پیش بینی کرده بود که در دوره بعد مورد بی توجهی قرار گرفت و محل تجمع افراد معتاد شده بود.

شهری کتابخانه و سینما از آرزوهای دست نیافتنی ساکنین این محله است

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بیش از ۲ هزار نفر از اتباع در این محله زندگی می کنند، یادآور شد: وضعیت نگهداری درختان در این محله مطلوب نیست و فضای اطراف درختان به محل دپوی زباله و نخاله تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه رفت و روب دومین اولویت مردم شهر تهران بر اساس اعلام سامانه ۱۳۷ است، تصریح کرد: معاونت خدمات شهری شهرداری تهران باید رفت و روب را در دستور کار خود قرار دهد.

امانی با اشاره به اینکه متاسفانه فضاهای فرهنگی از جمله کتابخانه و سینما از آرزوهای دست نیافتنی ساکنین این محله است، تصریح کرد: می توان یکی از املاک رها شده در محله را خریداری و از آن برای ساخت فضای فرهنگی استفاده کرد.

وی با بیان اینکه مسئولیت جمع آوری معتادان متجاهر به معاونت اجتماعی مناطق واگذار شده است، تاکید کرد: در منطقه ۱۱ مرکز یاورشهر با ظرفیت ۱۵۰ نفر مسئولیت پذیرش معتادان را بر عهده دارد که شبانه افراد را جمع آوری می کند و صبح روز بعد در سطح شهر رها می شوند. مسئولیت جمع آوری زنان معتاد بر عهده سازمان بهزیستی است که مسئولیت خود را انجام نداده و شهرداری این مسئولیت را بر عهده گرفته است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه پل عابر پیاده خیابان جعفری مکانیزه نیست، یادآور شد: خیابان رباط کریم این محله تقریباً در بن بست است و عدم عبور و مرور خودروها باعث رکود کسب و کار در این خیابان شده است.

ارسال نظر