|
کدخبر: 271753 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از هشتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران؛

اختصاص بودجه به هزار و ۷۰۰ پروژه توسعه محله‌ای

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران در تشریح عملکرد این کمیسیون در یک سال ابتدایی فعالیت شورا گفت: اقدامات متعددی در طول یک سال اخیر انجام شد که از جمله آنها می‌توان به تدوین اساسنامه ۲۰ سازمان و شرکت، تهیه گزارشات حسابرسی سال‌های ۹۶ تا ۹۹ و اختصاص بودجه به هزار و ۷۰۰ پروژه توسعه محله‌ای در راستای اجرای طرح رصد اشاره کرد.

محمد آخوندی با اشاره به گزارش عملکرد یک ساله شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: زمانی که ما در کمیسیون مستقر شدیم بررسی‌ها نشان می‌داد که برخی طرح‌ها و لوایح باقی مانده که تعیین تکلیف نشده بود و در همین راستا ما نامه‌ای برای شهرداری ارسال کردیم که موارد مورد اهمیت خود را که نیاز به بررسی مجدد دارد، اعلام کند؛ شهرداری نیز پاسخ داد و موارد مورد نظر، در دستور کار قرار گرفت.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری ۷۱ جلسه در کمیسیون خاطرنشان کرد: به جز لوایح جدید که در صحن ارائه شده، اکثریت لوایح، مستقیم و یا در مواردی به صورت مشترک ارجاع می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس تأکیدات انجام شده و تلاش‌های صورت گرفته، در حال حاضر هیچ طرح و لایحه‌ای از قبل باقی نمانده و دیگر لوایح نیز به روز است؛ اساسنامه ۲۰ سازمان و شرکت آماده شده و به زودی در صحن شورا ارائه خواهد شد.

وی به تصویب سند الزامات تدوین بودجه ۱۴۰۱ در صحن شورا اشاره کرد و افزود: در این زمینه به شهرداری اعلام و تأکید کردیم که بودجه را بر اساس سند الزامات تنظیم کند که شهرداری بر همین اساس بودجه را ارائه کرد و در این زمینه، طی یک ماه بیش از ۱۰۰ جلسه با معاونت‌ها، شرکت‌ها، سازمان‌ها و واحدهای تابعه برگزار کردیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها