|
کدخبر: 259321

انتقاد شورای شهر بندر امام به عملکرد شهردار

عصر امروز جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی، در نشست با اصحاب رسانه به بحث و گفت‌وگو پیرامون مسائل شهری پرداختند.

امروز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت‌ماه، دومین نشست اعضای شورای اسلامی شهر بندر امام خمینی (ره)، با اصحاب رسانه با حضور اکثریت اعضای شورا برگزار شد.

در ابتدای این نشست، اهداف و برنامه‌های شورای ششم مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت که مهم‌ترین آن‌ها تعریف و ساماندهی پروژه‌ها بر اساس بودجه ۴۱۰ میلیارد تومانی تخصیص داده شده سال جاری و درآمدهای شهرداری بود که ۳۶ پروژه به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان نیز برای امسال در نظر گرفته شده است.

مدیریت نیروی مازاد شهرداری، تنظیم سند چشم‌انداز، خرید کارخانه آسفالت و بهسازی آسفالت شهر نیز، بخشی از برنامه‌های پیش رو و در دستور کار شورای ششم اعلام شد.

در ادامه این جلسه، پرسش‌های چالشی و انتقاد اهالی رسانه از برخی حمایت‌های خاص و اختلاف‌نظر اعضای شورا با شهردار، پرداخت پول‌های بی‌حساب و کتاب و بذل و بخشش‌های شهردار و همچنین عدم توجه برخی مسئولان عالی‌رتبه شهرستان نسبت به بندر امام، اعم از اختلاف نظرهای شخصی و سلیقه‌ای مطرح شد که نتیجه آن وضعیت نابسامان و آشوب‌زده شهر است.

اعضای شورای شهر نیز نسبت به این‌گونه پرداخت‌های غیرضروری شهرداری به برخی مسئولین و ارگان‌ها معترض بودند.

این جلسه با حضور قاسم رضاییان، هدایت جوکار، فرید قنواتی، احمد مقدم و اصغر روحی از اعضای شورای شهر برگزار شد.

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها