|
کدخبر: 283403

احداث ۲ شهرک فناوری در خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از احداث ۲ شهرک فناوری در استان خبر داد.

شهرک های صنعتی احداث ۲ شهرک فناوری در خوزستان

علی مهدی پورمدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان،‌ اظهار کرد: احداث دو شهرک فناوری در استان خوزستان در دستور کار است و امیدواریم بتوانیم هرچه سریعتر وارد فاز اجرایی احداث این شهرک‌های مهم و اثرگذار در بحث فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی شویم.

وی افزود: احداث این شهرک‌ها به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی مؤثر در امر تجاری سازی و توسعه فناوری و به تبع آن توسعه اقتصاد دانش مدار در دستور کار قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان با بیان اینکه یکی از شهرک‌های فناوری در اهواز و شهرک دوم در یکی از شهرهای شمالی استان احداث خواهد شد، گفت: بر اساس مصوبه دولت ایجاد ۴۰ شهرک فناوری در کشور در مدت پنج سال در دستور کار قرار گرفت که سهم خوزستان ۲ شهرک فناوری است.

مهدی پور عنوان کرد: شهرک‌های فناوری محیط‌های مناسب جهت استقرار و حضور حرفه‌ای کسب‌وکارهای فناور تولیدی، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع، مشاورین متخصص و مؤسسات پژوهشی و آموزشی است و ظرفیت بسیار خوبی را در این زمینه ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: شهرک فناوری مجموعه‌ای است که ضمن فراهم‌آوری زیرساخت مناسب برای استقرار واحدهای فناور تولیدی، خدماتی و مشاوره‌ای با گردآوری و تجمیع اجزای دخیل در توسعه فناوری زمینه ارائه حمایت‌های نرم‌افزاری لازم جهت ایجاد کسب و کارهای تولیدی خرد، کوچک و متوسط مبتنی بر فناوری‌های جدید را فراهم می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان خاطرنشان کرد: همچنین یکی دیگر از اهداف احداث شهرک‌های فناوری این است که با اشاعه فناوری‌های جدید در کسب و کارهای تولیدی زمینه ارتقای توان رقابتی و توسعه فعالیت‌های آن‌ها را پدید می‌آورد.

 

منبع: ایسنا
  • مریم ارسالی در

    آقای مهدی پور لطفا همین شهرک‌های صنعتی رو یروسامان بده بعد بفکر هزینه های که معلوم نیست بعدا کجا وسر از چه حساب‌های در میاره بگردازید به عنوان مثال شهرک صنعتی مسجدسلیمان که به خرابه تبدیل شده

  • مراد قاسمی بابااحمدی(حموله) ارسالی در

    احداث شهرک های فناوری حق مردم و ایل بزرگ بختیاری در مسجدسلیمان می باشد که بایستی مدیر عامل شهرک های صنعتی خوزستان و استاندار محترم به آن توجه خاص داشته باشند

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها