|
کدخبر: 282673

عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گرماب آغاز شد

عملیات اجرایی نخستین ناحیه صنعتی گرماب بخش طاغنکوه شهرستان فیروزه طی مراسمی با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و نمایندگان مردم شریف نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

صنعت عملیات اجرایی ناحیه صنعتی گرماب آغاز شد

علی رسولیان روز پنج شنبه با همراهی نمایندگان مردم شریف نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی عملیات اجرایی و کلنگ زنی ناحیه صنعتی گرماب در بخش طاغنکوه شهرستان فیروزه را به صورت رسمی آغاز کرد.

این ناحیه صنعتی در زمینی به مساحت ۵۷ هکتار با پیش بینی سرمایه‌گذاری یک هزار و ۸۰ میلیارد تومانی در محدوده شهر‌های همت آباد و گرماب شهرستان فیروزه ساخته خواهد شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در آیین آغاز عملیات اجرایی این ناحیه صنعتی که با حضور نمایندگان مردم شریف نیشابور، فیروزه و زبرخان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مقامات کشوری و استانی برگزار شد، گفت: با ایجاد زیرساخت‌های این شهرک صنعتی، جذب سرمایه گذار و احداث واحد‌های تولیدی ظرف مدت یک سال فراهم می‌شود.

رسولیان، افزود: نگاه دولت توجه به تولید و احیای واحد‌های تولیدی است و ما وظیفه داریم با ایجاد ناحیه‌های صنعتی جدید، روند تولید را افزایش دهیم و تاکنون با ایجاد ۱۰۰ ناحیه جدید، بخش عمده‌ای از کار انجام شده است.

وی، اضافه کرد: عمده سرمایه گذاری در مناطق محروم، با شناسایی و واگذاری زمین انجام شده است و منطقه فیروزه ظرفیت خوبی برای جذب سرمایه گذار دارد و قطعا در این منطقه با سیر تولید خوبی مواجه خواهیم بود.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران در جریان سفر به خراسان رضوی از سیزدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت کیف و کفش، ماشین آلات و محصولات پوست و چرم در مشهد نیز بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان مهمترین ظرفیت‌ها، توانمندی‌ها و همچنین مسایل و مشکلات این حوزه قرار گرفت.

رسولیان، همچنین در نشست هم اندیشی با فعالان صنایع کیف، کفش و نساجی خراسان رضوی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی مشهد حضور یافت و پای صحبت فعالان اقتصادی، صنعتگران و کارآفرینان نشست.

 

 

 

منبع: روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها