|
کدخبر: 282255

تلاش برای بازپس‌گیری اراضی ۵۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در خوزستان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از پیگیری برای بازپس‌گیری اراضی ۵۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در استان خبر داد و گفت: تلاش خواهیم کرد این زمین‌ها به سرمایه‌گذاران واقعی که به دنبال اشتغال و تولید هستند واگذار شوند.

شهرک های صنعتی تلاش برای بازپس‌گیری اراضی ۵۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در خوزستان

علی مهدی پور اظهار کرد: قراردادهای سرمایه‌گذاری‌ در استان وجود دارد که به آن‌ها زمین تخصیص داده شده اما این قراردادها دنبال نشده و طرحی اجرا نشده و یا طرح راکد مانده است.

وی افزود: در این زمینه ۵۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری در خوزستان وجود دارد که با گذشت سال‌های زیادی از زمان عقد قرارداد اما سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل نکرده است و آن زمین‌ها بلااستفاده و بلاتکلیف مانده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: به دلیل عمل نکردن به تعهدات از سوی این سرمایه‌گذاران، پیگیری‌های حقوقی در حال انجام است تا این اراضی بازپس‌گیری شوند و مجددا به سرمایه‌گذاران واقعی واگذار شوند تا شاهد فعالیت اقتصادی و تولید در این اراضی باشیم.

مهدی پور با بیان اینکه خوزستان از پیگیری حقوقی برای بازپس‌گیری اراضی ۵۰۰ قرارداد سرمایه‌گذاری راکد در استان خبر داد و گفت: ۵۰۰ داوری حقوقی برای پس گرفتن اراضی صنعتی که سال‌های گذشته برای ایجاد واحد صنعتی به سرمایه‌گذاران واگذار شده و سال‌ها است هیچ اقدامی در آن‌ها انجام نشده در حال انجام است و امیدواریم با تعیین‌تکلیف این اراضی شاهد واگذاری این زمین‌ها به سرمایه‌گذاران واقعی باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان عنوان کرد: فرآیند بازپس‌گیری زمین‌های صنعتی که در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفته بسیار دشوار است اما تلاش خواهیم کرد تا براساس مستندات و قوانین این اراضی را به سرمایه‌گذاران واقعی که به دنبال تولید و ایجاد اشتغال در استان هستند واگذار کنیم.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر