|
کدخبر: 228740

اظهار نظر یک نماینده مجلس درباره جشنواره فیلم فجر

نماینده بناب در مجلس گفت: جشنواره فیلم فجر می‌تواند به‌عنوان گذرگاهی برای سینمای انقلابی عمل کند.

سینما و تلویزیون اظهار نظر یک نماینده مجلس درباره جشنواره فیلم فجر

محمد باقری بناب در گفت‌وگویی درباره چشم‌انداز چهلمین جشنواره فیلم فجر، عنوان کرد: جشنواره فیلم فجر یکی از رویدادهای فرهنگی انقلاب است و می‌تواند در جهت نشر اهداف انقلاب با اکران فیلم‌های انقلابی تاثیری به‌سزا داشته باشد و بیش از چهل سالی که از برگزاری این رویداد سینمایی می‌گذرد، بتواند به جایگاهی که مدنظر بود، برسد.

نماینده مردم بناب در مجلس شواری اسلامی اضافه کرد: انقلابی که سال ۵۷ رقم خورد، اهداف فرهنگی بسیاری داشت. امروز، سینماگران و مدیران سینمایی باید تمام توانشان را برای دست‌یابی به این اهداف بگذارند.

این نماینده مجلس ادامه داد: باید تلاش کنیم تا عملکرد سینما در این سال‌ها برای سینمای انقلابی و ارزشی نمره بالاتری بگیرد. اگر بخواهیم برای این عرصه کاری کنیم، لازم است که دولت از فیلم‌ها و بودجه‌ آنها حمایت کند. سینماگران باید به‌دنبال محتوای اهداف انقلابی امام راحل (ره) باشند؛ در این خصوص باید جشنواره فیلم فجر به عنوان گذرگاهی برای این گونه فیلم‌ها عمل کند.

 عضو مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی یادآور شد: این فیلم‌ها می‌توانند حتی برای حل مشکلات جامعه ما راه‌‌حل‌هایی داشته باشند و بر مردم و مسئولان تٲثیر بگذارند.

 

منبع: خانه ملت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها