|
کدخبر: 210193

هنرپیشه پیشکسوت همکاری با چهره ها را رد کرد

مدتی است که خبر می‌آید گلاب آدینه، بازیگر شناخته‌شده سینما، تئاتر و تلویزیون و کارگردان تئاتر قصد دارد نمایشی به نام «بانوی محبوب من» را در سالن اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه ببرد.

سینما و تلویزیون هنرپیشه پیشکسوت همکاری با چهره ها را رد کرد

گلاب آدینه می‌گوید برای اجرای نمایش «بانوی محبوب من» ابتدا با تهیه‌کننده‌ای صحبت کرده و چون او شرط پذیرش همکاری‌ را اجرا در سالن هتل اسپیناس و حضور چهره‌های مطرح روز عنوان کرده، این همکاری را نپذیرفته است. او در مورد انتخاب بازیگرانش هم می‌گوید از اول بنا داشته با گروهی صرفا تئاتری کار کند که دغدغه فیلم و سریال نداشته باشند و بتوانند مدتی طولانی در خدمت گروه باشند.

نمایشی که طبق گفته آدینه تمرین آن از ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ آغاز شده است و مرجع اصلی‌اش فیلم «بانوی زیبای من» به کارگردانی جرج کیوکر براساس فیلمنامه‌ای از آلن جی لرنر با اقتباس از نمایشنامه «پیگمالیون» اثر جرج برنارد شاو است و در خلاصه داستان آن چنین آمده است:

«پروفسور هنری هیگینز، استاد آواشناسی دانشگاه همراه با دوست زبان‌شناس‌اش، پیکرینگ شرط می‌بندد که می‌تواند دختر گلفروش و عامی لندنی به نام الیزا دولیتل را تبدیل به بانویی متشخص کند که در مهمانی‌های اشرافی بدرخشد.»

نمایی از فیلم سینمایی «بانوی زیبای من» به کارگردانی جرج کیوکر

بانوی-زیبای-من

 

 

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها