|
کدخبر: 200367

علت ترس زنان شوهردار از فریبا نادری! + فیلم و عکس

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون، در مصاحبه اخیرش از برخورد عجیب زنان شوهردار با خودش صحبت کرد.

سینما و تلویزیون

فریبا نادری طی مصاحبه ای در مورد برخورد زنان شوهردار با خودش اظهار کرد: در مراسمی که افراد خواستار گرفتن عکس با او بودند زمانی که آقایی به او نزدیک شد با رفتار عجیب همسر آن فرد روبرو شده است. همسر آن مرد با اشاره و تهدید از شوهرش خواسته تا فورا از او فاصله بگیرد. برخوردی که به شدت موجب تعجب او شده است.

فریبا نادری فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد که از جلوی دوربین فعالیت خود را شروع کرد سپس بعد از ازدواج با یک کارگردان سر زبان ها افتاد. فریبا نادری برای بار دوم ازدواج کرده و حالا یک دختر هم دارد.

او زندگی بسیار لوکسی دارد و جزو زنان ثروتمند تلویزیون است. فریبا نادری چهره آشنا سینما و تلویزیون است. فریبا نادری متولد ۲۳ فروردین ۱۳۶۳ است.فریبا نادری همسر سابق مسعود رسام بود. فریبا نادری بعد از درگذشت همسر اولش با یکی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد.

نادری-همسر

فریبا نادری یک همسر بسیار پولدار دارد که خانه مجلل او در برنامه شام ایرانی سوژه رسانه ها شده بود. فریبا نادری انسان زودرنج، حساس،مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند و حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها