|
کدخبر: 192370

مجری جنجالی برنامه طبیب توبیخ شد

مجری برنامه تلویزیونی «طبیب» به خاطر اظهارات اخیرش در این برنامه که با واکنش های بسیاری مواجه شد، از سوی مدیر شبکه سه سیما توبیخ شد.

سینما و تلویزیون مجری جنجالی برنامه طبیب توبیخ شد

بخشی از صحبت‌های پیمان طالبی مجری برنامه «طبیب» با واکنش های مختلفی در فضای مجازی روبرو شد و در همین رابطه روابط عمومی گروه اجتماعی شبکه سه سیما اعلام کرد: تهیه کننده و مجری برنامه طبیب از افراد با سابقه و دغدغه‌مند سیما هستند و برنامه طبیب سالهاست که مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است، اما پیمان طالبی در این برنامه، نتوانست بر احساسات شخصی و عقاید فردی خود غلبه کند و خارج از چارچوب حرفه‌ای به بیان مطالبی پرداخت که به توبیخ نامبردگان توسط مدیر شبکه منجر شد.

وی تاکید کرد: شبکه سه سیما به عنوان شبکه جوان همچون سایر شبکه ها، نهادها و رسانه‌های کشور، همراهی با مسئولان و مدیران متعهد کشور و ملت شریف ایران را وظیفه خطیر خود می داند و همواره در تلاش است تا مشکلات و کاستی‌های کشور را بدون هیچ گونه غرض‌ورزی و جانب گرایی به اطلاع همگان برساند.

وی اظهارداشت: در روزهای اخیر که، همزمان با شیوع بیش از پیش ویروس کرونا و افزایش تعداد جانباختگان، مواضعی از طرف مسئولین در خصوص واکسن مطرح شد که فرصت را برای دشمنان ایران برای سودجویی و اقدام به زدن برچسب ناکارآمدی به نظام فراهم کرد، وظیفه شرعی و عرفی رسانه ایجاب می کند که به عنوان چشم بینای جامعه، مسیر ارتباطی مردم با مسئولان را هموار سازد. بی تردید تحقق این وظیفه قانونی می‌بایست با پرهیز از جانب‌گرایی و احساسات فردی و به صورت حرفه ای، منطقی و هوشمندانه باشد.

طالبی در این قسمت از برنامه خطاب به مسئولان حوزه درمان گفته بود دست از وعده دادن برداشته و یک هفته چیزی نگویند.

منبع: فارس

ارسال نظر