|
کدخبر: 306723

علم‌الهدی: دشمن اختلافات جنسیتی در کشور را مورد هدف قرار داده

امام جمعه مشهد گفت: امروز آمریکا در شمال غرب کشور ما صهیونیست‌ها را آورده تا دست به توطئه‌ای برای ایجاد یک درگیری به منظور تضعیف نفوذ و دیپلماسی ایران در کشورهای منطقه بزنند. از طرف دیگر در شمال عراق نیز دشمن تجزیه‌طلب را مجهز کرده‌اند تا برای جمهوری اسلامی مشکل‌آفرینی کنند. در داخل کشور هم مسئله اختلافات جنسیتی و حجاب را مورد استفاده قرار داده‌اند. در حقیقت دشمن مثلثی را به وجود آورده است تا کشور را دچار بحران کند.

سیاست علم‌الهدی: دشمن اختلافات جنسیتی در کشور را مورد هدف قرار داده

سید احمد علم‌الهدی ظهر امروز ۲۴ شهریور در خطبه‌های عبادی-سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر رضوی(ع) با بیان اینکه مصیبت ۲۹ صفر ریشه تمام بحران‌های اهل بیت است، اظهار کرد: مصیبت امروز از عاشورا و ۲۱ رمضان هم بالاتر است. امروز روزی بود که به در خانه حضرت زهرا(س) حمله کردند و حضرت محسن به شهادت رسید. تمام بحران‌های امت پیامبر از امروز آغاز شد.

وی با بیان اینکه کسانی که ۱۰ سال در رکاب پیامبر جنگیده بودند، در برابر این اتفاق هیچ واکنشی نشان ندادند، افزود: با رحلت حضرت محمد(ص)، رابطه عاطفی و بینشی مردم با پیامبر قطع شد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به سخنان رهبری در دیدار با مردم سیستان و بلوچستان و خراسان جنوبی، عنوان کرد: امروز آمریکا در شمال غرب کشور ما صهیونیست‌ها را آورده تا دست به توطئه‌ای برای ایجاد یک درگیری به منظور تضعیف نفوذ و دیپلماسی ایران در کشورهای منطقه بزنند. از طرف دیگر در شمال عراق نیز دشمن تجزیه‌طلب را مجهز کرده‌اند تا برای جمهوری اسلامی مشکل‌آفرینی کنند. در داخل کشور هم مسئله اختلافات جنسیتی و حجاب را مورد استفاده قرار داده‌اند. در حقیقت دشمن مثلثی را به وجود آورده است تا کشور را دچار بحران کند.

علم‌الهدی با بیان اینکه امروز رابطه عاطفی مردم ما با پیامبر باعث ناکامی دشمن در تحقق اهدافش می‌شود، اضافه کرد: حضور ۳۰ میلیون نفر در راهپیمایی اربعین و ۸ میلیون زائر در مشهد در دهه پایانی صفر، نشان‌دهنده استحکام این رابطه است و همین رابطه مردم با پیامبر مانع از ایجاد بحران در کشور ما می‌شود.

وی با اشاره به حضور زائرین اهل سنت در مشهد، گفت: عشق اهل بیت اختلافات مذهبی را از بین می‌برد. تا وقتی عشق به پیامبر(ص) در بین مردم ما حاکم است، آمریکا قدرت ایجاد هیچ بحرانی در کشور ما را ندارد و هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

سیدابراهیم رئیسی و تعدادی از وزرا نیز در نماز جمعه این هفته مشهد حضور داشتند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها