|
کدخبر: 274917

علم الهدی: چرا به دنبال جمع آوری گشت ارشاد هستید؟

علم‌الهدی گفت: معلوم نیست چرا عده‌ای دنبال جمع‌آوری گشت ارشاد هستند

سیاست علم الهدی: چرا به دنبال جمع آوری گشت ارشاد هستید؟

امام جمعه مشهد گفت: عناصر و جریانی در کشور می‌خواهند در کشور بی حجابی را گسترش دهند که این‌ها دشمن دین هستند و برداشتن حجاب همان خط دین ستیزی است. ما در مساله حجاب چه از نظر فقهی، و چه قضایی هیچ نقطه ابهامی نداریم و قرآن نیز در چند جا به صراحت مساله حجاب و لزوم آن را بیان کرده است.

وی افزود: معلوم نیست چرا عده‌ای به دنبال جمع آوری گشت ارشاد در کشور هستند و در این مساله نیروی انتظامی به وظیفه خود در برابر بی حجابی عمل می‌کند و به طور قطع با جوانان مجرد که نمی‌توان با زنان بی حجاب برخورد کرد لذا باید از زنان برای این موضوع استفاده کرد.

علم الهدی خاطرنشان کرد: مساله حجاب از روز نخست انقلاب در کشور وجود داشته، اما مورد توجه لازم قرار نگرفته است و برخی دولت‌ها در مساله حجاب غفلت کردند و آن طور که باید به وظیفه خود عمل نکردند.

 

 

منبع: ایرنا
  • نلی ارسالی در

    چرا راه هس وسیله ازدواج و ایجادکنید گرونی و ببرین چه گناهی کردم شخصا پونزده ساله کار میکنم هیچ پس اندازی ندارم هیچ اینده ای ندارم تووو این مملکت به چی دلخوش باشم

  • ناشناس ارسالی در

    چونکه جوانهای مردم بیمار شدن از بس برای خودشون ابزار خودارضایی جور کردن و ازدواج کم شد پسرها مشکل پروستات پیدا کردند هیچ کدوم نتونستند عاشق هم بشن. چون با محدود کردن انها بدتر انها را به افرادی حرف مثب ت گوش نده تبدیل کردین.

  • خدایا ببخش ارسالی در

    کشورهایی مثل اسراییل و بعضی دیگر کشورهای عرب و اروپا بیان با جنس مخالف رابطه برق رار کنن جوان ایرانی مجرد بمونه و با دیدن فیلمهایی که اونا میفرستن خودشو اروم کنه و به میل شما ظاهرشو پایبند به اسلام ای رانی نشون بده تا شما خیالت راحت باشه شه ر امن و امانه و در خدمت شما . خداوند جنس مخالف و با این هدف فرستاد عایا ؟

  • فرهاد دایی ارسالی در

    من از طرف همه شرمنده ام که کار به اینجا رسیده خواهش سرسختی نشان ندین کاری که درس ت هست را انجام بدین به شما قول میدم خداو ند خشنود میشه و برکت روزی مردم ایران میک نه اگر دل مردم و جوانها را از این نگرانی اروم کنید .

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها