|
کدخبر: 292355

درخواست مهم و رسمی عربستان از ایران

وزیر راه و شهرسازی گفت: در روزهای اخیر درخواست رسمی هواپیمایی کشوری عربستان به منظور برقراری ۳ پرواز در هفته، خارج از پروازهای حج، توسط سازمان هواپیمایی کشوری دریافت شد.

سیاست درخواست مهم و رسمی عربستان از ایران

مهرداد بذرپاش با اشاره به از سر‌گیری روابط دیپلماتیک ایران و عربستان بر مبنای دیپلماسی منطقه‌ای و بر اساس اصل حسن هم‌جواری، اظهار داشت: در روزهای اخیر درخواست رسمی هواپیمایی کشوری عربستان به منظور برقراری ۳ پرواز در هفته از ایران، خارج از پروازهای حج،  دریافت شد.

‌وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: پیش از این دو کشور در زمینه اجرای موافقت‌نامه عمومی همکاری‌های اقتصادی، بازرگانی، سرمایه‌گذاری، فنی، علمی و غیره اراده قاطع خود را برای به‌کارگیری همه تلاش‌ها برای تقویت صلح و امنیت منطقه‌ای و بین‌المللی اعلام کرده‌اند و بر این اساس برای گسترش همکاری‌ها، برقراری پروازهای ایران وعربستان علاوه بر پروازهای حج مد نظر قرار گرفته است.

وی ضمن تأکید بر ضرورت تقویت دیپلماسی منطقه ای اظهار داشت: سازمان هواپیمایی و وزارت راه وشهرسازی بر اساس وظایف ذاتی خود، همه مساعی خود را ‌برای برقراری پروازها میان ایران و عربستان به کار خواهد بست.

بذرپاش به پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: همچنین از ماه‌ها قبل برای انجام مطلوب پروازهای حجاج همه هماهنگی با هواپیمایی کشوری عربستان صورت گرفته است.

منبع: فارس
  • شهرام ارسالی در

    عربستان قابل اعتماد نیست...بجای رکب میزن ه ب ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها