|
کدخبر: 287749

به داد مشکلات مردم برسید

رییس مجلس خبرگان رهبری یادآورشد که هم دین ما و هم آرمان‌های انقلاب و سنت و سیره پیامبر(ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند

سیاست به داد مشکلات مردم برسید

آیت‌الله احمد جنتی در سخنرانی افتتاحیه یازدهمین اجلاس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات معیشتی مردم و شرایط اقتصادی کشور اظهار کرد: هم دین ما و هم آرمان‌های انقلاب و سنت و سیره پیامبر(ص) و ائمه به ما آموخته است که راضی نیستند حتی یکی از پیروان آنان گرسنه بماند. آنان مقید بودند که باید شکم مردم سیر باشد.

وی افزود: مبادا بچه‌های یتیم، زنان بی‌سرپرست و افراد بی‌بضاعت نتوانند زندگی خود را تامین کنند. رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید لوازم  زندگی مردم فراهم شود، اظهار کرد: ما هم باید در جایی که می توانیم از افراد متمکن بخواهیم به مردم کمک کنند تا مبادا افراد بی بضاعت نتوانند حداقل زندگی را تامین کنند باید به داد مردم  رسید تا در محضر پیامبر (ص) و امام علی (ع) شرمنده نباشیم.

رئیس مجلس خبرگان با یادآوری در پیش رو بودن سال  جدید گفت: از مسئولان  در قوای سه گانه می خواهیم با برنامه ریزی موثر و نظارت جدی برای حل مشکلات مردم تلاش کنند تا آنان با آراممش خاط بیشتری به استقبال سال جدید که ماه رمضان مقارن شده بروند.

وی همچنین با قدردانی از مردم  برای حضور در  راهپیمایی ۲۲ بهمن ادامه داد: این حضور غیرتمندانه اعلام وفاداری مردم نجیب به انقلاب بود که شکست دشمنان این ملت را کامل کرد و بهترین  راه شکرگزاری این  نعمت حضور، خدمت خالصانه و شبانه روزی به مردم است. جنتی همچنین با گرامیداشت ماه شعبان، گفت: این ماه پرخیر و برکت، بهار عبادت است. از خداوند می خواهیم به همه ما توفیق بهره مندی از برکات این ماه شریف را عنایت کند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر