|
کدخبر: 274909

ارتش ایران طی بیانیه ای اعتراضات اخیر را محکوم کرد

ارتش جمهوری اسلامی ایران طی بیانیه ای، هرگونه تخریب اموال عمومی و اختلال در امنیت مردم و کشور و هجمه به حافظان امنیت را به شدت محکوم کرد.

در این بیانیه ضمن محکوم کردن حرکت اغتشاش گران و دفاع از همرزمان ارتش در فرماندهی انتظامی تاکید شده است:

امروز دشمنان نظام اسلامی که در عرصه های مختلف دشمنی با نظام اسلامی، ناکام مانده اند، به هر بهانه ای و با هر حربه ای برای سلب آسایش و آرامش مردم و  ایجاد ناامنی و آشوب  بهره می‌گیرند.

ارتش در بیانیه خود، هجمه به خادمان مردم در فرماندهی انتظامی که همواره مجاهدانه و مخلصانه در جهت امنیت و آسایش مردم تلاش می کنند و مظلومانه مورد هجمه واقع می شوند و همچنین توهین به ساحت مقدس قرآن، پرچم و مقدسات را قویا محکوم کرده و این اقدامات مذبوحانه را راهبرد شیطانی دشمن برای تضعیف موقعیت نظام اسلامی و عزت و انسجام ملت ایران و حافظان جان برکف امنیت کشور  و مردم در فرماندهی انتظامی اعلام نموده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت شدید اقدامات اغتشاش گران یادآور شده، استقلال، اقتدار و امنیت ایران اسلامی به برکت خون ده ها هزار شهید گرانقدر و در پرتو مجاهدت فرزندان غیور ملت ایران در نیروهای مسلح بدست آمده و  ملت بزرگ ایران و  جان برکفان نیروهای مسلح هرگز به دشمنان اجازه نخواهند داد تا از موقعیت بوجود آمده سوء استفاده نمایند و خدشه ای به آرمان های حضرت امام (ره)  و شهدای گلگون کفن و ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی وارد سازند.

ارتش جمهوری اسلامی در خاتمه این بیانیه بر هوشیاری مردم در شناخت و مقابله با عملیات روانی و رسانه ای گسترده دشمنان تاکید کرده و  به ملت غیور ایران اطمینان داده کارکنان ارتش ضمن حمایت کامل از همرزمان خود در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی، آمادگی مقابله با توطئه های گوناگون دشمنان را دارند و تا آخرین لحظه از امنیت و منافع ملت ایران در مقابل توطئه های دشمنان، دفاع می نمایند.

ارسال نظر