|
کدخبر: 255571

نام یکی از بلوارهای معروف پایتخت تغییر کرد

بنابر مصوبه جلسه نهم کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، نام یکی از بلوارهای پایتخت با اکثریت آراء به نام شهید امیر شهید مسعود منفرد نیاکی تغییر کرد.

پرویز سروری در پنجاه و نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه ارتش پس از انقلاب در کنار مردم بود، گفت: نیروی دریایی دست عراق را از دریا قطع کرد که یکی از نقاط قوت ارتش است و حضور مقتدرانه ارتش در مرزهای جمهوری اسلامی امنیت و آرامش را رقم زده است.

او با اشاره به اینکه ارتش در روزهای سخت کنار مردم بوده است، اظهار داشت: امروز مصادف با عملیات بدر در صدر اسلام است که تقارن خوبی با روز ارتش دارد. امیدواریم شاهد شکوفایی هرچه بیشتر ارتش جمهوری اسلامی باشیم.

در ادامه این جلسه با توجه به حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در صحن شورا، بنابر مصوبه جلسه نهم کمیسیون نامگذاری و تغییر نام معابر و اماکن عمومی شهر تهران، نام یکی از بلوارهای پایتخت با اکثریت آراء تغییر کرد.

بنابر اعلام رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در پنجاه و نهمین جلسه شورا، بلوار کوهستان واقع در منطقه دو به نام امیر شهید مسعود منفرد نیاکی تغییر نام یافت.

نرگس معدنی پور با بیان اینکه این نامگذاری بر اساس پیشنهاد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس انجام شد، گفت: این شهید در آمل متولد شده و پس از حضور در عملیات های مختلف در سن ۵۶ سالگی در همایش لشگر ذوالفقار به شهادت رسید.

منبع: همشهری

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها