|
کدخبر: 236939

جشن ازدواج مجلل دختر سلطان + تصاویر

دختر ۳۶ ساله سلطان برونئی با جوانی که به عنوان یک خارجی خوش تیپ توصیف شده ازدواج کرد. مراسم جشن عروسی آن‌ها یک هفته طول کشید.

سیاست جشن ازدواج مجلل دختر سلطان + تصاویر
پرنسس فضیله لوبول ۳۶ ساله، دختر سلطان حسن البلقیه، ۷۵ ساله، یکی از ثروتمندترین مردان جهان، و همسر دومش مریم عبدالعزیز، مهماندار سابق هواپیما، با جوان به نام اوانج عبدالله نبیل محمود الهاشمی ازدواج کرد.

عروسی-مجلل

در مورد شوهر شاهدخت برونئی اطلاعاتی منتشر نشده است و در یک روزنامه محلی به عنوان "خارجی خوش تیپ" توصیف شده است. نامزدی آن‌ها در بیانیه‌ای از کاخ سلطنتی در ۳۱ دسامبر اعلام شد.

جشن عروسی در ۱۶ ژانویه با مراسمی آغاز شد که در آن سلطان رسماً برکت خود را به این زوج داد. مراسم مذهبی این ازدواج پنجشنبه گذشته انجام شد.

در این مراسم که در مسجد سلطان عمر علی سیف‌الدین برگزار شد، داماد نذر خود را در مقابل گروهی کاملاً مرد از شرکت کنندگان، از جمله سلطان، که نماینده دخترش در مراسم عروسی بود، ادا کرد.

مراسم جشن به مدت یک هفته بود و جشن پایانی در تالار طلایی کاخ سلطنتی برگزار گردید.

فضیله در دانشگاه کینگستون تحصیل کرد و در سال ۲۰۰۸ در رشته مطالعات بین المللی فارغ التحصیل شد. در سال ۲۰۱۵، شاهزاده خانم مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته مدیریت بازرگانی از مدرسه بین المللی کسب و کار Hult گرفت.

وی به عنوان کاپیتان تیم ملی نتبال در مسابقات بین المللی نامی برای خود دست و پا کرده است.

سلطان برونئی که دارایی خالص او ۲۰ میلیارد دلار تخمین زده می‌شود، نخست وزیر این کشور نیز است. او در سال ۱۹۶۷ با کناره گیری پدرش سلطان عمرعلی سیف الدین بر تخت سلطنت نشست و در همان سال با همسر اول خود ملکه صالحه ازدواج کرد. او بعد‌ها دو بار دیگر ازدواج کرد و آن دو زن را طلاق داد.

پرنسس فضیله حاصل ازدواج سلطان با همسر دومش، مریم عبدالعزیز، مهماندار سابق هواپیما از نژاد برونئی، ژاپنی و اسکاتلندی است.

منبع: فرارو

ارسال نظر