|
کدخبر: 178264

فرصت اختصاصی برای دفاع دولت در برابر نامزدها

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری از اختصاص فرصت ۸ دقیقه ای به دولت برای دفاع در برابر نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ خبر داد.

سید احسان قاضی‌زاده هاشمی گفت: بر اساس مصوبه کمیسیون، مقرر شد دولت در یک برنامه ضبط شده به مدت ۸ دقیقه، به اظهارات نامزدهای انتخابات در جریان نخستین مناظره پاسخ داده و از عملکرد خود دفاع کند.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری زمان پخش برنامه دفاعیه دولت را پیش از آغاز سومین مناظره عنوان کرد و گفت: در صورتی که در مناظره سوم نیز درخواست‌ و شکایتی به کمیسیون ارسال شود، تا پیش از پایان زمان تبلیغات، شکایت‌ها قابل رسیدگی و پخش است.

وی درباره محورهای این فیلم ۸ دقیقه‌ای اظهار داشت: در جلسات کمیسیون نماینده وزارت کشور حضور داشت و از محورها مطلع است و به حوزه اطلاع رسانی دولت انتقال داده شده است.

عضو کمیسیون نظارت بر تبلیغات ریاست جمهوری درباره شکایت «سید ابراهیم رئیسی » و «امیرحسین قاضی زاده هاشمی » ‌دو نامزد دیگر سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برای دفاع از خود در برابر مطالبی که دیگر نامزده‌ها در مناظره اول و دوم به آنها گفتند، گفت: کمیسیون به آقای رییسی ۵ دقیقه و آقای امیرحسین قاضی زاده هاشمی ۲ دقیقه زمان برای دفاع از خود داد که البته این دو نامزد از این زمان استفاده نکردند.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به درخواست «عبدالناصر همتی » برای دفاع از خود در مقابل سخنان سایر نامزدها هم گفت: این درخواست در کمیسیون در حال رسیدگی است و به زودی نتیجه آن اعلام می‌شود.

 

منبع: رکنا

ارسال نظر