|
کدخبر: 177803

رضایی: یارانه ۱۰ برابری میدهم

محسن رضایی در دومین مناظره انتخاباتی اظهار کرد: ایران را تهی از فقیر میکنم و یارانه را ۱۰ برابر خواهم کرد.

اقتصاد

دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ امروز؛ سه شنبه هجدهم خرداد ۱۴۰۰ با موضوع فرهنگی، اجتماعی و سیاسی برگزار شد.

عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم در پاسخ به اولین سوال از دومین مناظره ۱۴۰۰ درباره نبود اعتبار معنادار میان نظام آموزشی و وضعیت اقتصادی و برنامه وی برای مناسب‌سازی در این زمینه، اظهار کرد: لازم می‌دانم به شیوه مناظره انتقاد وارد کنم و اینکه شبیه مسابقه هفتگی شده است. مردم باید پاسخ به سوالات مهمتر را از کاندیداها ببینند.

همتی افزود: من مخالف انحصار هستم که در اقتصاد و رسانه به یک اندازه بد است و باید رفع شود. نباید بگذاریم دری که دارد روی کنش‌گران اجتماعی بسته می‌شود بسته شود. من صدای بی صدا ها و قدرت بی قدرتان هستم که آسیب فراوان از وضعیت فعلی می بیند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: ما باید برای آنان شرایط زندگی بهتری فراهم کنیم، از کوله بران گرفته تا زنان سرپرست خانوار و معتادان و کودکان کار و کودکان بد سرپرست و بی سرپرست، اینها هدف اصلی دولت من هستند.

وی گفت: در نگاه من بازار رقابتی نقش مهمی دارد، اما در سلامت، آموزش و اقشار آسیب‌پذیر باید توجه دولت بیشتر از گذشته باشد. ما می‌توانیم در زمینه آموزش به اولیا بسته‌هایی بدهیم تا بر اساس آنچه که خودشان تصمیم‌ می‌گیرند برای ثبت‌نام فرزندان در مدارس اقدام کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها