|
کدخبر: 177814

همتی: معتادان را تقویت خواهم کرد

عبدالناصر همتی، نامزد انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰:من مخالف بازداشت معتادان هستم. باید معتادان را توانمند کنیم.

سیاست

برخی اقوام و مذاهب را تهدید می‌دانند اما من آنها را مولفه قدرت می‌دانم. بنابراین در مدیریت ارشد از این افراد انتخاب خواهم کرد.

در تجربه و عمل هم نشان دادم. مشاور ارشدم از برادران اهل تسنن بودند. من مخالف بازداشت معتادان هستم. باید معتادان را توانمند کنیم.

اعتیاد ناشی از بیکاری و سیاست‌های غلط است. به زندگی معلولان توجه ویژه‌ای خواهم داشت. بحث محیط زیست برای من بسیار مهم اس

وی در دفاع از دیدگاه های خود با اشاره به برنامه‌های خود برای اقوام و مذاهب اظهار کرد: اعطای مسئولیت بر اساس شایستگی است. برخی فکر می‌کنند که اقوام و مذاهب مختلف تهدیدی برای کشور است. معتقدم که اقوام و مذاهب برای کشور می‌توانند مولفه قدرت باشند؛ بنابراین در انتصابات بر مبنای شایستگی و فارغ از اینکه اهل تسنن یا شیعه باشند انتخاب خواهم کرد.

همتی افزود: من در مدیریت‌ کشور حتماً از خوهران و برادران شایسته اهل سنت حداقل سه برابر آنچه که الان هست استفاده خواهم کرد. من در عمل نشان دادم که مشاورم در بانک مرکزی از برادران خوب اهل سنت بود و بازهم در مناصب کلیدی کشور از آنان استفاده می‌کنم.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: من مخالف بازداشت و زندانی کردن معتادان هستم. آنان را باید توانمند کرد و به شغل برگردانیم. با داغ و درفش نمی‌شود با معتادان برخورد کرد. آنها حجم عظیمی از مردم ما هستند که باید به آنان توجه کنیم و وضعیت شان ناشی از بیکاری و مشکلات اقتصادی کشور و تصمیم‌گیری‌های نادرست مدیران بوده است.

وی گفت: در مورد معلولان نیز به زندگی اجتماعی آنان حتما توجه جدی می‌کنم و واقعا باید شرمنده باشیم که پل و معبر می‌سازیم به آن عظمت اما با کمال شرمندگی جانباز و معلول عزیز ما نمی‌تواند از آن استفاده کند. باید به مشکلات آنان توجه شود.

همتی درباره مسئله محیط‌زیست اظهار کرد: محیط‌زیست برایم بسیار مهم است و حتماً در اجرای پروژه‌های اقتصادی حق وتو خواهد داشت. توجه جدی به بودجه و امکانات محیط زیست خواهم کرد.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: ما آن قدرتی که میدان حاج قاسم عزیز و دیپلماسی محمدجواد ظریف ایجاد کردند را پلی خواهم ساخت برای بهره‌برداری اقتصادی و توسعه اقتصادی کشور.

همتی گفت: تحریم ضروری ترین و فوری‌ترین کار کشور است و باید حتماً به آن بپردازیم و مشکل را حل کنیم.

حکمرانی اقتصادی باید اصلاح شود.

قدرت ما باید مبنای اقتصاد برای مردم عزیز باشد. تحریم را به طور جدی پیگیری خواهم کرد

  • ناشناس ارسالی در

    بدبخت...دیدطرفدارنداره شدحامی اهل تسنن ن جس ومعتادین بی اراده که واسه یه مثقال مو ادناموسشونومیفروشن.وتوعالم نشاگی تجاوزو وووووومیکنن توعالم خماری واسه یا ساعت زن گ زده وووووووآدم میکشن!(یکی نیست به این مرتیکه بگه خفه شومارئیس جمهوردوقطبی شیعه سنی نمیخایم....مدافع معتادومنگول دنگول نمیخایم.....گمشوبرودیگه.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها