|
کدخبر: 195191

گسترش نیوز گزارش می‌دهد؛

برنامه وزیر پیشنهادی نیرو بلند پروازانه است

نماینده مردم اصفهان امروز وارد بررسی صلاحیت وزیر نیرو شد که در ادامه به بررسی این جلسه می پردازیم.

سیاست داخلی برنامه وزیر پیشنهادی نیرو بلند پروازانه است

مهدی طغیانی نماینده مردم اصفهان، مخالف وزیر پیشنهادی نیرو در صحن علنی مجلس گفت: اصفهان مشکل آب و برق در کشور حکم فرماست و قطعی‌های دوران جنگ را برای برای مردم زنده کرده و برنامه غلط دولت ۱۱ و ۱۲ در این خصوص دامن گیر کشور شده است. این چ وضعی از ادراه کشور است که همه رودخانه‌ها خشک شده و مشکل آب داریم. در مقابل این دغدغه موضوع تولید است که آن را زمین گیر کرده است.

وی ادامه داد: امروز با شرایطی که با آن مواجه هستیم باید یک انتخاب حیاتی را با در نظر گرفتن چالش‌ها انجام دهیم. شرایط امروز به گونه‌ای است که وزارت نیرو ۷۳ هزار میلیارد تومان زیان انباشته دارد، ۵۳ هزار میلیارد تومان بدهی به پیمانکاران و تولیدکنندگان برق و بخش غیردولتی دارد و در برابر ۴۲ هزار میلیارد تومان درآمد خود ۶۰ هزار ملیارد تومان هزینه دارد. برخلاف سایر وزیران که یا در حوزه آب و یا در حوزه برق متخصص بودند، مهندس محرابیان متخصص حوزه اقتصاد هستند و شاه کلید مسئله امروز این حوزه بحث اقتصادی است.

این نماینده مخالف تاکید کرد: در برنامه صحبت از افزایش ۳۰ هزار مگاواتی برق است حال سوال این است که با کدام برنامه و بودجه این مهم محقق خواهد شد؟ برنامه ایشان بسیار بلند پروازانه است. اگر نمی‌توانند حکمرانی آب و برق را انجام دهید همین امروز بگویید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها