|
کدخبر: 194915

نمایندگان موافق با اسماعیلی / دینداری در فرهنگ مبنا می شود

تقوی در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ گفت:فرهنگ تمدن ساز است، برخی دانشمندان انسان را به موجود فرهنگی تشبیه کردند، اسماعیلی به مشارکت پذیری در عرصه فرهنگی معتقد است.

سیاست داخلی نمایندگان موافق با اسماعیلی / دینداری در فرهنگ مبنا می شود

شریعتی کوهبنانی در موافقت با وزیر پیشنهادی ارشاد در صحن علنی گفت: در این فرصت کوتاه نمی توان پیرامون وزیر بزرگوار صحبت کرد، کشور ما عظیم است و انقلاب ما بی نظیر است، به فرمایش امام، انقلاب ما انقلاب فرهنگی است.

وی افزود: در برنامه گام دوم انقلاب و به فرمایش امام به برنامه های عظیم فرهنگی نیاز داریم و باید فرهنگ اسلامی در جهان سایه گستر شود.

شریعتی خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان و قبل از ظهور و در زمان عظمت ایران، فرهنگ نقشی تعیین کننده خواهد داشت.

وی اظهار داشت: امروز می خواهیم با برنامه ریزی فرهنگ را در وزارت فرهنگ پایه ریزی کنیم. تعیین تکلیف وضعیت مدیریت فرهنگی کشور از برنامه های دکتر اسماعیلی است، پیشنهاد تشکیل معاونت فرهنگی در نهاد ریاست جمهوری و ارتقا جایگاه شورای عالی انقلاب در مقام تصمیم سازی از برنامه های وزیر پیشنهادی است. او شخصیت قابل احترام در میان اساتید دانشگاهی است و چهره ای خوشنام در رسانه های کشور است.

تقوی در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ در صحن علنی گفت: عصر ما ، عصر انفجار اینترنت و اطلاعات است، رییس اسبق آمریکا گفته بود بزرگترین جنگ ما جنگ تسخیر افکار مسلمان است. اقای اسماعیلی برای فرهنگ عمومی کشور معرفی شده است و مطبوعات رسانه ها، کتاب، هنرهای تصویری و سینما از حوزه های کاری او است. بالاترین عنصر در مدیریت جامعه فرهنگ است.

وی افزود:فرهنگ تمدن ساز است، برخی دانشمندان انسان را به موجود فرهنگی تشبیه کردند، اسماعیلی به مشارکت پذیری در عرصه فرهنگی معتقد است چراکه توسعه فرهنگ بدون مشارکت مردم امکان پذیر نیست. اسماعیلی دینداری را در فرهنگ مبنا قرار می دهد.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها