|
کدخبر: 193304

کدام وزیران پیشنهادی رئیسی رای اعتماد نمی گیرند؟

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس گفت: پیش بینی می‌شود به غیر از وزرای آموزش و پرورش، نیرو و ورزش، سایر وزرای پیشنهادی رأی اعتماد مجلس را کسب کنند.

سیاست داخلی کدام وزیران پیشنهادی رئیسی رای اعتماد نمی گیرند؟

حجت الاسلام محمد سبزی عنوان کرد: کابینه دولت سیزدهم چهره‌های جدیدی دارد و افراد جوان و توانمند و انقلابی در آن دیده می‌شود، لازم است که حتماً از این لیست حمایت شود تا همه افراد پیشنهاد شده و یا بخشی از آنها رأی لازم را کسب کنند. باید از دولت سیزدهم حمایت شود تا دولتی قوی، کارآمد و پای کار شکل بگیرد.

وی تصریح کرد: پیش بینی می‌شود اکثریت وزرای پیشنهادی رأی اعتماد مجلس را کسب کنند ولی در خصوص وزرای آموزش و پرورش، نیرو و ورزش و جوانان این احتمال وجود دارد که مجلس درخواست معرفی گزینه‌های دیگری را از دولت داشته باشد.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس افزود: لازمه تحول‌آفرینی دولت سیزدهم، این است که افراد کار آزموده و با عملکرد مثبت و جهادی به میدان بیایند و از دیگر دوستان نماینده انتظار می‌رود با دقت و ظرافت این کار را پیگیری کنند که آثار مثبت آن برای کل نظام و کشور رقم بخورد.

انضباط بودجه وضعیت کشور را بهبود می‌بخشد

سبزی در خصوص افزایش یارانه‌ها گفت: بودجه کشور برای سال ۱۴۰۰ بالای هزار میلیارد تومان برآورد شده بود با توجه به برآورد این بودجه، مجلس یازدهم افزایش یارانه دهک‌های پایین را در دستور کار خود قرار داد ولی متأسفانه تا به امروز که ۵ ماه از سال ۱۴۰۰ گذشته حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه محقق شده است. اگر بودجه انضباط پیدا کند قطعاً وضعیت بهتر خواهد شد.

وی بیان کرد: امیدواریم با آشنایی و توجه به ظرفیت‌های کشور به خصوص نیروی انسانی، بتوانیم مشکلات را شناسایی و برای آن راه حل پیدا کنیم. در گذشته ما به جزئی‌ترین قطعات وابسته بودیم ولی امروز قدرت تولید داریم فقط باید این ظرفیت‌ها دیده شوند و آنها را باور داشته باشیم.

منبع: مهر

ارسال نظر