|
کدخبر: 192892

وزرای پیشنهادی دفاع،کشور و امور خارجه در کمیسیون اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از ارائه برنامه‌های وزیران دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، کشور و امور خارجه در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

سیاست داخلی وزرای پیشنهادی دفاع،کشور و امور خارجه در کمیسیون اجتماعی

مجید انصاری روز دوشنبه در گفت و گویی با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی دفاع در کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: موضوع نیروهای مسلح، مسائل پشتیبانی و بازنشستگان، رزمندگان معسر، تبدیل وضعیت ایثارگران، بازدارندگی فعال و اشراف اطلاعاتی مباحثی بود که در نشست با دفاع مطرح شد.

انصاری همچنین با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی وزارت کشور تصریح کرد: وزارت کشور به تعبیری هسته سخت نظام است در ارتباط با بحث مسائل هویتی و منطقه‌ای مباحث خوبی مطرح شد.

وی عنوان کرد: سازمان امور اجتماعی که ذیل وزارت کشور منتها با رسالت‌ها و کارویژه‌های مبتنی بر کار کمیسیون اجتماعی هم در نشست امروز بررسی شد. علاوه براین نظام اداری کارآمد به جای نظام صرفا سیاسی  از دیگر مباحث  مطروحه در نشست با وزیر پیشنهادی کشور بود.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به حضور وزیر پیشنهادی وزارت امور خارجه در کمیسیون گفت: موضوع سیاست متوازن خارجی و بحث دیپلماسی پویا و موضوع تعامل هوشمند با دنیا در نشست با امیر عبداللهیان مطرح شد.

انصاری بیان کرد: تعامل و نگاه ویژه به همسایگان خصوصا غرب آسیا، استفاده از رایزن‌های فرهنگی و اقتصادی، بهره گیری از ظرفیت گردشگری و امنیت غذایی مواردی بودند که در نشست با وزیر پیشنهادی امور خارجه مطرح شد.

وی با اشاره به توانمندیهای وزیران حاضر در نشست امروز کمیسیون اجتماعی گفت: با توجه به این توانمندیها دوستان نگاه مثبتی به این وزیران پیشنهادی دارند و با توجه به سوابق و تجاربی که دارند این امیدواری وجود دارد که بتوانند برنامه های ارائه شده را محقق کنند.

 سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: جلسات  کمیسیون همچنان ادامه دارد بعد از وزیر پیشنهادی امور خارجه، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در کمیسیون حضور خواهند یافت و جلسات تا عصر ادامه خواهد داشت.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها