|
کدخبر: 186654

خبر خوش درباره واکسیناسیون کارکنان ارتش

رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش گفت: هنگامی که وزارت بهداشت اصول بهداشتی مقابله با کرونا را اعلام می‌کند، ارتش نیز از این اصول اعلامی تبعیت می‌کند.

سیاست داخلی خبر خوش درباره واکسیناسیون کارکنان ارتش

امیر دریادار دوم پزشک مصطفی مداح رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه مقوله امنیت تعطیل‌بردار نیست و ارتش همواره باید وظایف ذاتی خود را در تأمین امنیت انجام دهد، اظهار کرد: در حوزه واکسیناسیون کارکنان ارتش از دستورالعمل‌های کشوری استفاده می‌شود و این روند طبق دستورالعمل‌های وزارت بهداشت ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: هنگامی که وزارت بهداشت اصول بهداشتی مقابله با کرونا را اعلام می‌کند، ارتش نیز از این اصول اعلامی تبعیت می‌کند و حتی واکسن را از وزارت بهداشت دریافت می‌کنیم.

‌رئیس اداره بهداشت و درمان ارتش با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح نیروهای چهارگانه آجا عنوان کرد: خبر خوشی که می‌توان در این حوزه اعلام کرد پاک بودن محیط‌های مختلف در ارتش است.

وی افزود: امروز مراکز آموزشی، مراکز درجه‌داری، مراکز وظیفه، دانشگاه‌ها، پادگان‌ها و مراکز پر تردد ما شرایط مطلوبی دارند و بیماری کرونا در ارتش تحت کنترل است؛ اما این بدان معنا نیست که بخواهیم اقدامات پیشگیرانه را لحاظ نکنیم و یا با سهل‌انگاری پیش رویم.

امیر مداح در پایان گفت: امیدواریم با تولید انبوه واکسن کرونای ایرانی و استفاده از این واکسن، وضعیت برای انجام اقدامات اجتماعی و اقتصادی، بهتر شود.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها