|
کدخبر: 168225

تماس تلفنی سید حسن خمینی با مهدی کروبی

درپی بستری شدن حجت‌الاسلام مهدی کروبی در بیمارستان، سیدحسن خمینی تولیت حرم بنیانگذار انقلاب اسلامی در تماسی تلفنی جویای احوال او شد.

سیاست داخلی تماس تلفنی سید حسن خمینی با مهدی کروبی

سیدحسن خمینی شب گذشته در تماسی تلفنی با مهدی کروبی که به دلیل آسیب‌دیدگی در بیمارستان بستری شد، ضمن احوالپرسی، سلامتی و عافیت او را از خداوند مسالت کرد.

حسین کروبی، فرزند مهدی کروبی روز جمعه خبر داد که مهدی کروبی از ناحیه ستون فقرات دچار آسیب‌دیدگی و به بیمارستان منتقل شده است. کروبی در گفت‌وگو با پایگاه خبری-تحلیلی جماران توضیح داده ‌بود که «طی شش، هفت ماه اخیر، این دومین‌بار است که پدرش با آسیب‌دیدگی در ستون فقرات مواجه می‌شود. آقای کروبی دچار افت فشار شده و در نتیجه زمین می‌خورند که پس از آن بلافاصله مادرم به بالای سر آقای کروبی می‌رود. پس از حادثه نیروهای امنیتی وارد می‌شوند و به اورژانس اطلاع داده و سپس ایشان به بیمارستان منتقل می‌شود.» او همچنین ادامه داد: «در بیمارستان از آقای کروبی عکس گرفته می‌شود که تشخیص اولیه شکستگی مهره کمر در نزدیکی محلی که قبلا نیز شکستگی وجود داشت بوده. با این حال دکتر معالج آقای کروبی برای تشخیص دقیق‌تر درخواست می‌کند تا وی برای عکسبرداری به بیمارستان دیگری که تجهیزات پیشرفته‌تری دارد، منتقل شود و قرار است فردا این امر اتفاق بیفتد.»

مهدی کروبی در آبان‌ ماه سال گذشته نیز به علت آسیب‌دیدگی در ناحیه ستون فقرات تحت عمل جراحی قرار گرفته بود. در چند ماه گذشته گفته می‌شود که شرایط حصر تغییرات محسوسی داشته است و مهدی کروبی موفق شد به دیدار برخی نزدیکان سیاسی‌اش برود یا با آنها در محل زندگی‌اش ملاقات کند. با این حال ماموران امنیتی همچنان در محل زندگی کروبی حضور دارند. کما اینکه حسین کروبی در اواسط فروردین گفته بود که رفع حصر صورت نگرفته و تنها گشایش‌هایی انجام شده است اما او تاکید کرده ‌بود که کلید منزل پدرش هنوز در دست نیروهای امنیتی است.

 

 

منبع: اعتماد

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها