|
کدخبر: 301661

بررسی نقاط آسیب پذیر بیمارستانهای امتیاز پایین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: باید نقاط آسیب‌پذیر بیمارستان‌هایی که امتیاز‌های کمتری در اعتبار بخشی دارند، بررسی شوند.

سلامت بررسی نقاط آسیب پذیر بیمارستانهای امتیاز پایین

علیرضا زالی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درجلسه روسای بیمارستان‌های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، با اشاره به اینکه کشور در شرایط سخت تخصیص بودجه‌ای قرار دارد، برقراری تعامل بیشتر روسای بیمارستان‌ها و استفاده از راهکار‌های معاونت توسعه مدیریت و منابع با هدف مدیریت بهینه منابع را خواستار شد.

وی با اشاره به پیچیدگی‌های مربوط به اداره بیمارستان‌ها، آسیب‌شناسی به موقع و رسیدن به زبان مشترک بین ستاد و محیط را راهکار مناسبی برای رفع چالش‌ها عنوان کرد.

زالی به عملکرد درخشان مجموعه بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی در بررسی‌های دوره‌ای اعتبار بخشی اشاره کرد و حفظ این جایگاه را خواستار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اعتباربخشی بیمارستانی را فرآیندی مستمر و پیوسته عنوان کرد و گفت: باید نقاط آسیب‌پذیر بیمارستان‌هایی که امتیاز‌های کمتری در اعتبار بخشی دارند، بررسی شوند.

ضرورت بین‌المللی سازی بیمارستان‌ها و ارتباط مستمر با معاونت بین‌الملل بخشی از سخنان زالی را به خود اختصاص داد.

جذب و تأمین نیروی انسانی، اجرای بی‌کم و کاست مصوبات شورای اقامه نماز در بیمارستان‌های دانشگاه و تقویت زیرساخت‌های بیمارستان‌ها از جمله مواردی بود که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به آن اشاره کرد

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها