|
کدخبر: 299748

این بیمارستان معروف تهران تخریب می شود

شهردار منطقه ۱۰ تهران گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده، پروانه تخریب و نوسازی بیمارستان لولاگربا مساعدت ویژه صادر شود.

شهردار منطقه ۱۰ تهران در مراسم افتتاحیه بخش سی‌تی اسکن بیمارستان لولاگر گفت: این بیمارستان یکی از بیمارستان‌های قدیمی و فرسوده شهر تهران است که نیاز به بهسازی و بازسازی ویژه دارد هرچند با نصب دستگاه‌ها و اجرای تمهیدات لازم تا حدی نواقص برطرف شده، اما همچنان فرسوده بودن بیمارستان یکی از دغدغه‌های اصلی مدیریت شهری منطقه است.

مهدی اخ‌الصنایع افزود: اقدامات اولیه برای تخریب و نوسازی بیمارستان لولاگر در دستورکار مدیریت شهری منطقه ۱۰ قرار گرفته است و به دنبال صدور پروانه تخریب و نوسازی این بیمارستان هستیم.

شهردار منطقه ۱۰ با بیان اینکه موقوفه بودن بیمارستان لولاگر کار‌ها را سخت کرده است، گفت: مقرر شده در هفته جاری جلسه‌ای با حضور رئیس بیمارستان، اداره اوقاف، خانواده محترم مرحوم لولاگر، شهرداری منطقه و خلرین حوزه درمان برگزار شود و برای تخریب و نوسازی این بیمارستان هماهنگی شود.

مهدی اخ‌الصنایع افزود: با همکاری و هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شده پروانه تخریب و نوسازی بیمارستان با مساعدت ویژه صادر شود و تلاش می‌کنیم امسال بودجه حداقلی را از مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت و بیمارستان پیگیری کنیم.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: طرح تخریب و نوسازی بیمارستان لولاگر یکی از مهم‌ترین طرح‌های عمرانی منطقه است و با توجه به نیاز درمانی این منطقه می‌تواند خدمات مهمی را به شهروندان ارائه دهد.

مهدی اخ‌الصنایع افزود: با توجه به جمعیت ۳۵۰ هزار نفری منطقه و مراجعه بیماران بسیار از دیگر مناطق به این بیمارستان، وسعت بیمارستان باید افزایش یابد تا بتواند خدمات ویژه‌تری را به شهروندان ارائه دهد.

شهردار منطقه ۱۰ گفت: طرح تخریب و نوسازی بیمارستان لولاگر در سه مرحله طراحی شده است و مدیریت شهری منطقه ۱۰ آمادگی دارد هرگونه همکاری و مساعدت لازم در حوزه تخریب و نوسازی را انجام دهد تا این بیمارستان به یکی از بیمارستان‌های فوق‌تخصصی شهر تهران تبدیل شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها