|
کدخبر: 308868

۶ ایده برای چیدمان یک میز شام رسمی

سبک زندگی ۶ ایده برای چیدمان یک میز شام رسمی

شاید شما هم هنگام برگذاری یک مهمانی رسمی نگران این باشید که شام شما متشکل از چه غذاهایی باشد که متناسب با یک مهمانی بدون نقص باشد. برای برگذاری یک مهمانی رسمی و بدون نقص شما نیاز به رعایت کردن یک سری از نکات مختلف دارید تا به بهترین نتیجه برسید. یکی از موارد مهم و قابل توجه هنگام برگذاری یک مهمانی عالی، توجه داشتن به غذاهای موجود در آن مهمانی است. درست است که انتخاب کردن غذای مناسب کمی گیج کننده و سخت است اما نگران نباشید!

این مطلب لیستی از بهترین غذاهای مناسب برای چیدمان یک میز شام رسمی است که به شما کمک می‌کند بهترین میز شام را چیدمان کنید و به مهمانان خود یک شب به یادماندنی را هدیه دهید. با ما همراه باشید!

فیله ماهی سالمون

میز-شام۱

یک تکه بزرگ از فیله ماهی سالمون می‌تواند برای مهمانان جذاب و متفاوت باشد. غذای دریایی در بیشتر از کشورهای دنیا به عنوان یک غذای رده بالا به حساب می‌اید و می‌تواند مهمانان شما را تحت تاثیر قرار دهد. فیله ماهی سالمون به روش‌های بسیار زیادی آماده و پخته می‌شود اما نوع گریل شده آن بر روی ذغال جلوه بهتری را برای مهمانی‌های رسمی‌تر دارد. همچنین گوشت گریل شده ماهی سالمون بسیار خوشمزه‌تر و آبدارتر از ماهی سرخ شده است که این غذا را متفاوت می‌کند!

شما هم‌اکنون می‌توانید تمام اقلام آشپزی و آشپزخانه را به روش خرید سوپرمارکتی آنلاین تهیه کنید و در کمترین زمان درب منزل خود تحویل بگیرید.

ران مرغ زعفرانی

یک مهمانی رسمی بدون حضور گوشت مرغ کامل نخواهد شد! استفاده کردن از گوشت مرغ برای همیشه یکی از بهترین گزینه‌ها برای مهمانی‌های رسمی و غیر رسمی بوده و مطمعناً می‌شود گفت که این غذا برای همه محبوب است و آنها از وجود این غذا در هر مهمانی لذت خواهند برد. نکته اصلی در هنگام پخت ران مرغ زعفرانی، استفاده از یک زعفران اعلا و ایرانی است که به غذای شما عطر و بوی بی‌نظیری را می‌دهد. توجه داشته باشید که گوشت شما به خوبی طعم دار شده باشد و به اندازه کافی از ادویه هنگام پختن آن استفاده شده باشد تا بهترین نتیجه را به شما بدهد و درخور یک مهمانی رسمی بی نقص باشد.

برای خرید بهترین زعفران اصل ایرانی می‌تواند از صفحه قیمت زعفران مثقالی بازدید کنید و بهترین و با کیفیت‌ترین زعفران را به روش اینترنتی خریداری کنید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

میگو گریل شده

میز-شام۲

رمز برگذاری یک مهمانی بدون نقص و به یاد ماندنی استفاده از غذاها و دستورپخت‌های متفاوت است! بدون شک دیدن یک ظرف از میگو گریل شده هر مهمانی را متعجب خواهد کرد. این غذای خوشمزه و متفاوت می‌تواند به عنوان میان وعده و یا حتی غذای اصلی باشد. رمز درست کردن این غذای خوشمزه به بهترین شکل، استفاده کردن از ادویه‌های مختلف و متنوع است که به غذای شما رنگ و چهره متفاوتی می‌دهد. توجه داشته باشید که از لیمو برای درست کردن این غذا استفاده کنید و حتما برای گریل کردن آن از سیخ‌های چوبی باربیکیو ایتفاده کنید تا شکل جذاب‌تری را داشته باشد.

سالاد سزار همراه با مرغ گریل شده

سالاد سزار یکی از بهترین نوع سالاد برای مراسم‌های رسمی است که به میز غذای سشما چهره زیبایی را می‌دهد. تفاوت این سالاد با سالادهای سزار دیگر این است که در آن از گوشت مرغ سوخاری استفاده نشده که هم سالم‌تر و هم متفاوت‌تر می‌باشد. برای این سالاد شما نیاز به دو تکه سینه مرغ دارید. برای طعم گرفتن بهتر مرغ، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که سینه مرغ را به وسیله چنگال سوراخ کنید تا مواد به خوبی به درون سینه مرغ نیز برسد. از سیر و لیموی زیاد برای مواد این مرغ استفاده کنید تا طعم بی‌نظیری به شما بدهد. پس از گریل کردن مرغ، آن را به تکه‌های کوچک تقسیم کنید و بر روی سالاد خود قرار رهید.

برای کامل‌تر کردن این غذا، شما می‌توانید از پنیر رنده شده بر روی سالاد خود استفاده کنید تا شکل بهتر و جذاب‌تری را به خود بگیرد.

ماهی شکم پر

ماهی شکم پر یکی از رسمی‌ترین و همچنین پر زحمت‌ترین غذاها برای مهمانی است. درست است که این غذا وقت‌گیر است، اما نتیجه آن مهمان‌های شگفت‌زده‌ای است که از خوردن این غذا لذت می‌برند! از نظر زیبایی، این غذا یکی از ریباترین ظرف‌های غذایی است که توجه هر مهمانی را به خود جلب می‌کند و همچنین برای یک مهمانی رسمی بسیار مناسب است و حس خاص بودن را به مهمان‌های شما می‌دهد. رمز پختن بهترین ماهی شکم پر، تنظیم کردن مقدار پخت آن در فر و یا باربیکیو است. بهترین مدت زمان برای پخت این ماهی 15 تا 20 دقیقه است. گوشت ماهی شما نباید خشک و یا خام باشد چراکه این غذا فقط و فقط به طعم فوق‌العاده گوشت ماهی معروف است. سعی کنید از سبزیجات معطر به اندازه کافی اشتفاده کنید تا بهترین نتیجه را ببینید و مهمان‌های خود را شگفت‌زده کنید!

سوپ قارچ

بدون شک هر مهمانی و میز شامی نیازمند حداقل یک نوع پیش غذا است. سوپ قارچ در حین سادگی یکی از بهترین غذاها برای مراسم‌های رسمی و حتی غیر رسمی است. خوشمزه بودن این غذا یکی از اصلی‌ترین دلیل‌های محبوبیت آن بین همه است. سوپ قارچ یک غذای ساده است که در زمان کمی آماده می‌شود و زحت زیادی ندارد. شما می‌توانید به راحتی این غذا را در میز شام رسمی خود جای بدهید تا همه مهمان‌ها از خوردن این غذا لذت ببرند. توجه داشته باشید که این غذا باید شکل جذابی داشته باشد و به اندازه کافی لعاب داشته باشد تا مناسب برای یک مجلس رسمی باشد.

کلام اخر

هدف این مطلب معرفی بهترین غذاها برای یک مراسم رسمی بود و ما سعی داشتیم که محبوب‌ترین غذاها از نظر مردم در سراسر دنیا را به شما معرفی کنیم. متفاوت بودن میز شام شما باعث می‌شود که مهمان‌های شما رضایت بیشتری داشته باشند و شبی به یاد ماندنی را سپری کنند. از همراهی شما با ما متشکریم و امیدواریم که توانسته باشیم با معرفی کردن این غذاها، به شما برای برگذاری یک مهمانی بی نقص کمک کرده باشیم!

 

نویسنده: امیرحسین نظری

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها