|
کدخبر: 279614

معرفی هتل بزرگ شیراز

شیراز، شهر شعر و ادب فارسی است، شهر پرآوازه ایرانی که زیبایی‌ها و جاذبه‌های آن زبان‌زد تمام جهانیان است. سالانه هزاران نفر برای بازدید از این شهر تاریخی و بهره بردن از آب‌وهوای بی‌نظیر آن، راهی جاده‌ها و فرودگاه‌ها می‌شوند. برای اقامت و رزرو ، هتل های شیراز پذیرای میهمانان همیشگی هستند.

‌از میان هتل‌های شگفت‌انگیز این شهر، هتل بزرگ شیراز یکی از محبوب‌ترین هتل‌ها در بین مردم می‌باشد. این هتل با فراهم آوردن خدمات و امکانات رفاهی فوق‌العاده برای اسکان مسافران، به یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها برای اقامت تبدیل شده است. همچنین نزدیک بودن هتل شیراز به مهمترین جاذبه شیراز، یعنی دروازه قرآن، به شهرت آن افزوده است. در این مطلب قصد داریم هتل پنج ستاره شیراز را برای شما توصیف نماییم.

هتل-شیراز-۱

درباره هتل شیراز

هتل بزرگ، واقع در شهر شیراز، یک هتل پنج ستاره با نمای کشتی می‌باشد. این هتل در نزدیکی دروازه قرآن، یک چشم‌انداز بسیار زیبا خلق کرده است. اتاق‌های بسیار شیک و تخت‌های استانداری که در هتل شیراز وجود دارند، گویای اهمیت راحتی مسافرین برای کادر هتل می­باشد. هارمونی بی‌نظیری که از رنگ و نور در راهروها و اتاق‌های هتل زیبای شیراز برقرار است، چشم هر بیننده‌ای را تسخیر می‌کند.

بیشتر قسمت‌های هتل بزرگ پنج ستاره شیراز از سنگ‌های زیبا و تراش خورده ساخته شده‌است. هتل بزرگ دارای تعداد زیادی اتاق و سوئیت می­باشد که شما می‌توانید با توجه به نیاز خود بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

یکی از زیباترین بخش‌های این هتل، رستوران گردان آن است. در این رستوران همزمان با میل غذا می‌توانید نمای کاملی از شهر شیراز را هم مشاهده نمایید و لذت ببرید. سالن‌های مدرن و استاندارد در کنار کادر حرفه‌ای که در هتل مشغول به کار هستند، نوید یک اقامت بی‌نقص را به مسافرین می‌دهند. این هتل شگفت‌انگیز شیراز متشکل از 14 طبقه و 158 اتاق و سوئیت مجهز و مدرن است.

خدمات هتل بزرگ شیراز

در هتل بزرگ پنج ستاره شیراز تمامی اتاق‌ها از امکانات مختلفی نظیر سشوار در حمام، تهویه مطبوع، چای‌ساز به همراه چای، دسترسی به اینترنت رایگان، صندوق امانات اختصاصی، شبکه‌های تلویزیونی و غیره برخوردار هستند.

از امکانات دیگر این هتل می‌توان به دو مجموعه ورزشی جداگانه برای آقایان و خانم‌ها اشاره نمود. در هر کدام از این مجموعه‌های ورزشی، امکانات مختلفی همچون سالن بدنسازی، سونا، استخر و جکوزی وجود دارند. زیباترین بخش این مجموعه ورزشی، استخر آن است که معماری بی‌نظیری دارد. این استخر در قسمتی از ساختمان با دیوارهای شیشه‌ای به صورت نیم دایره ساخته شده است. بنابراین نمای کامل شهر شیراز را می‌توان از فراز تپه‌های کنار دروازه قرآن مشاهده نمود.

رستوران‌ها، سالن‌های استاندارد و مجهز به مدرن‌ترین و به‌روزترین امکانات، از خدمات هتل بزرگ پنج ستاره شیراز هستند. شما می‌توانید در این سالن‌ها و رستوران‌ها، غذای خود را میل یا میهمانی‌هایتان را برگزار نمایید.

انواع اتاق‌های هتل بزرگ پنج ستاره شیراز

اتاق‌های این هتل مجلل به شرح زیر هستند:

  • اتاق دبل

یکی از انواع اتاق‌های هتل بزرگ پنج ستاره شیراز، اتاق دبل نام دارد. این اتاق‌ها شامل یک تخت دو نفره راحت به همراه امکاناتی همچون سشوار، میز آرایش، توالت، حمام به همراه دوش و دستشویی هستند. امکاناتی همچون صندوق امانات، تلویزیون ال‌ای‌دی، اینترنت رایگان و چای‌ساز در همه اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل شیراز مشترک می‌باشند.

  • اتاق دوتخته تویین

نوع دیگر اتاق که در هتل شیراز وجود دارد، اتاق دو‌تخته تویین است. در این نوع اتاق، دو عدد تخت یک نفره بسیار راحت گنجانده شده‌است. این اتاق‌ها هم همانند اتاق‌های دبل از تمامی امکانات رفاهی برخوردار هستند.

  • اتاق کانکت

نوعی اتاق بسیار جالب در هتل زیبای شیراز وجود دارد که به آن اتاق کانکت گفته می‌شود. این اتاق در اصل، متشکل از دو اتاق است که به واسطه یک درب از هم جدا شده‌اند. این‌گونه اتاق‌ها مناسب خانواده‌های چهار نفره هستند که یک اتاق برای پدر و مادر و یک اتاق برای فرزندان در نظر گرفته می‌شود. اعضای خانواده هم می‌توانند از طریق درب موجود بین دو اتاق، با هم ارتباط برقرار نمایند.

هتل-شیراز-2

امکانات هتل بزرگ پنج ستاره شیراز

امکانات و خدمات هتل بزرگ شیراز آنقدر زیاد هستند که به‌راحتی می‌توان این هتل را با لوکس‌ترین هتل‌های اروپایی مقایسه نمود. از جمله امکانات هتل بزرگ شیراز می‌توان به سونا، جکوزی، استخر، تاکسی سرویس، رستوران فضای باز، سالن همایش، سالن تنیس، سالن بیلیارد، رستوران سنتی، مرکز خرید، اینترنت بی‌سیم، خدمات پزشکی، پارکینگ اختصاصی، رستوران، فست فود، کافی نت، فضای سبز، کتابخانه، خشکشویی، کافی­شاپ، خودپرداز، آرایشگاه و ماهواره اشاره نمود. به منظور رزرو اتاق و استفاده از خدمات بی‌نظیر هتل بزرگ پنج ستاره شیراز، می‌توانید از سامانه جامع اسنپ تریپ کمک بگیرید.

قوانین رزرو هتل بزرگ پنج ستاره شیراز

همه هتل های شیراز یا بهتر است بگوییم همه هتل‌های جهان، قوانینی برای رزرو دارند. در اینجا دو مورد از مهم‌ترین قوانین رزرو هتل بزرگ پنج ستاره شیراز را با هم مرور می‌کنیم:

  • برخی از امکانات موجود در هتل بزرگ پنج ستاره رایگان هستند و مسافرین نیازی به پرداخت هزینه بابت استفاده از آنها ندارند. این امکانات شامل صخره‌نوردی، صبحانه، سونا، جکوزی، استخر و سالن بدنسازی می­باشد.
  • قانون دوم این است که رزرو قطعی و نهایی در هتل بزرگ پنج ستاره شیراز تنها با پرداخت هزینه کامل هتل امکان‌پذیر است. بنابراین مهمانان می‌بایست بلافاصله پس از ثبت رزرو و تایید آن، نسبت به پرداخت هزینه کامل هتل اقدام نمایید. توجه داشته باشید که در صورت عدم پرداخت هزینه کامل هتل، رزرو شما موقتی تلقی خواهد شد و اتاقی هم به شما اختصاص داده نمی‌شود.

جمع‌بندی

هتل بزرگ شیراز به دلیل معماری خاص، زیبایی چشمگیر و خدمات و امکانات بی نظیر، به یکی از بهترین و پرطرفدارترین هتل های شیراز تبدیل شده‌ است. شما می‌توانید برای رزرو هتل بزرگ پنج ستاره شیراز از طریق سامانه جامع اسنپ تریپ اقدام نموده و تنها با چند کلیک و پرداخت هزینه، یک اتاق یا سوئیت را برای خود رزرو نمایید. بدین ترتیب یک اقامت شیرین، لوکس و مجلل را در هتل بزرگ پنج ستاره شیراز برای خود رقم خواهید زد.

نویسنده: رپورتاژ
  • لونا ارسالی در

    من اصلا خوب نبود من رفتم تولد اونجا هی م ارو اینور اون و می کردن تازه استکان چای شون هم روژ لبی بود من اصلا پیش نهاد نمیک نم و تازه تولدم هم خراب شد و همون یک ملی ون رو میدادم‌ کافه بهتر بود یا هتل چمران والا 😪😪😪😪

    • ناشناس ارسالی در

      معلومه که نرفتی اونجا و نه قیمت گرفتی با یه میلیون اونجا به مهمانات چای هم نمیدن

  • مرتضی ارسالی در

    چه عالی.

  • ناشناس ارسالی در

    بسیار عالی است ولی برای ما مهاجرین خوب نیست

  • ناشناس ارسالی در

    اصلن بدرد نمیخوره من رفتم هتل فقط چمران

  • محمد ارسالی در

    امسال وعضیعت شیراز افتضا هست بری سفر کر دن نمیتوانیم برویم بیرون 😔😔😔🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🖤

  • زری از ارسالی در

    فوق‌العاده است و زیبا

  • کوروش ارسالی در

    هتل بسیار خوبیه و چشم انداز خوبی هم داره

  • مهرزاد ارسالی در

    شیراز شهر عشق و محبت به میهمانان عزیز، شهر دوستی بین همشهریان شیرازی

  • هموطن ارسالی در

    خیلی هم جذاب نیست فقط زیاد پول میگیرن وگ رنه امکاناتش عین بعضی هتل های دیگه است.☹ ️

  • باهر ارسالی در

    اگر بهترین هتل دنیا هم که باشد چون با اع مال نفوذ و اهمال کاری مسیولین استان در ی کی از بهترین نقاط طبیعی و تفریحی شیراز س اخته شده است و چهره این منطقه طبیعی
    و نیز دروازه ورودی شیراز و خود شهر شی راز را خراب کرده است، مایه تخریب دایمی ا عصاب مردم شیراز و مسافرین هست وخواهد بود و هیچ صفا و لطفی ندارد گرچه جیب افراد ق ارون صفت را که هر محیط بکری می بینند آنر ا بخاطر منافع خود تخریب می کنند و فکر مر دم و مملکت نیستند.خودخواه و خودپرست هستن د و نیز دنیاپرست و هرگز هم سیر نمی‌شوند.

  • ناشناس ارسالی در

    قوی

  • فاطیما ارسالی در

    دخترخالم اونجاکارمیکنه واقعاعالیه خیلی خ وش میادازاونجا

  • مهدی ارسالی در

    این فیلم سیلی خوردن فکر کنم سال گذشته در هتل چمران بوده نه هتل شیراز

    • ناشناس ارسالی در

      آره درسته

  • امید ارسالی در

    برای پولدارها ماکه بچه ی شیرازیم فقط نما ش وازبیرون میبنیم

  • ناشناس ارسالی در

    شیرازی بهایی حیف پول که اونجا خرج کنی

    • ناشناس ارسالی در

      خیلی بی ادبی

    • محمد ارسالی در

      پدرت بهایی است مردک عقب مانده

  • Davood ارسالی در

    من از روزای اولی که داشتن تازه شروع ب سا ختنش میکردن رو یادم هست واقعا هیچ وقت مز احمتی برای مردم شیراز نداشتن موقع کار کر دن برعکس موقع ساخت هتل چمران که تقریبا ت وی یک دوره زمانی ساخته میشدن... و قسمت ج الب ماجرا اینجاست که صاحب این هتل یکی از اهالی بیدشهر اوز هست که اهل تسنن هستن و خودش ایران نیست فکر کنم فامیلیش آواره ب اشه . من که داخلش نرفتم ولی هتل چمران دو شب و سه روز بودیم اونموقع شبی ۴۵۰ گرفتن. .

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها